Hoi ik ben vandaag uitgeteld en ik vroeg me af wat deden jullie deze dag aangezien er maar 5 % echt bevalt op de uitgerekende datum Ik heb eigenlijk nog geen plannen dus indien iemand een idee graag
Hoi! Ik zou gewoon de dagelijkse dingen oppakken wat je normaal ook doet. Kan me voorstellen dat je nu wel denkt van: Kom er maar uit! Maar juist als je er echt op gaat letten duurd het wachten meestal nog langer. Groetjes Anna
Ik heb tot op heden nog nooit de uitgerekende datum gehaald, mocht dat wel gebeuren; gewoon als de dag ervoor...
Spannend Dizzy! Ik zou denk ik ook gewoon de dagelijkse gang van zaken oppakken (lekker makkelijk gezegt )
Nog lekker de dingen doen die je ook zou doen als het vandaag niet je uitgerekende dag zou zijn Spannend hoor, hopelijk heb je snel je baby in je armen!
Nou ik weet nog wel, dat ik me op het laatst gewoon verveelde... Ik ging nog rustig bij iemand op de thee, ik deed boodschappen toen ik 3 dagen overtijd was, onder de parasol zitten, lezen slapen. Tja en wachten.... Ik weet wat het is, als je eenmaal over die datum gaat lijkt het wel of het dubbel zo lang duurt Succes meid, hopelijk hoef je niet te lang te wachten
Ik ben lekker wezen shoppen, kleren kopen die ik na de bevalling vast weer aan kon hebben (hihi) Maar was halverwege de dag.. en toen braken mijn vliezen.. dus heb met gebroken vliezen (klein scheurtje boven in de baarmoeder, dus niet een hele plens ergens in een winkel gelukkig) mijn winkeldagje afgemaakt, en de volgende dag ben ik bevallen.
Ja dizzy, dat is ook zo. \/ Je kunt de hele dag op het forum gaan kletsen, Als je je goed voelt zou ik als ik jou was vandaag leuke dingen gaan doen, of in elk geval iets wat je heeeeeeeeel leuk vind. Ik mijn geval zou dat winkelen zijn en dan vooral ook kopen. Spannend hoor,
Geen idee! Ik ben 2 weken voor me uitgerekende dag al bevallen, dus.... Kwam geheel onverwacht! Liefs en veel suc6! Marjo
computerspelletjes, of de ps2 of de xbox... werkte perfect bij mij ( werkt altijd om snel de dag door te komen )
Ik zou als ik jou was dingen doen die je straks voorlopig niet meer kunt doen. Het is supermooi weer; ga de stad in, wandelingetje maken (ok, kan met kind ook), in de tuin/op balkon/in park rustig een boek of tijdschrift lezen. Geniet van je laatste dagen als nog-net-niet-moeder. Ja, moeder worden is fantastisch, maar ik kan, als mijn zoontje logeren is, erg genieten van de tijd voor mezelf.
Gewoon zoals normaal de dagelijkse dingetjes! Dat had ik ook gedaan... Haha en shoppen, dat heb ik nog gedaan toen ik 41 weken zwanger was! Gewoon lekker je gang gaan en doen waar je zin in hebt!
Ik heb 2 dagen na de uitgerekende datum nog een helikopter vlucht gemaakt!Mocht gewoon vd vk.Die vlucht had ik trouwens gewonnen.
Ik ben niet tot mijn uitgerekende datum gekomen, maar ik zou gewoon mijn gangetje gaan denk ik ... Ik weet dat het moeilijk moet zijn, maar van wachten word je helemaal dol denk ik
ik ben omdat ik dacht dat het dan misschien wel op gang kwam heel ver gaan lopen e naar het zwembad geweest. toen duurde het nog 5 dagen
hmmm interressant topic....heb vandaag ook d-day, en heb dat nog niet eerder meegemaakt...mijn vorige 2 kids kwamen 1,5 week en ruim 1 week te vroeg.....dusss...tja ga vandaag maar gewoon net doen als anders....
Vandaag is ook mijn uitgerekende datum, maaaaar.......................... vanmorgen zijn om 6 uur de vliezen gebroken dus wordt het w.s. ook écht D-DAY! Heb nu iig onregelmatige weeën, dus ben benieuwd........