Hallo, Ik heb de laatste twee nachten hele erge pijn in mjn buik gehad.. Het is echt onderaan bij mijn schaambeen. Het durt ongeveer een kwartiertje, maar ik ben er wel heel erg beroerd van. Vanmorgen had ik het idee dat ik een grote boodschap moest doen (sorry beetje onsmakelijk) en dat was het ook en toen was de pijn over. Kan er ook gewoon iets verstopt zitten? Ik maak me nu toch wel een beetje zorgen. Ik heb verder behoorlijk last van mijn tepels en naast de buikpijn van s'nachts heb k ook ongi krampen, maar ik ben het nog steeds niet. Groetjes van een jankerige en ongeruste Sam. Ik heb vanmiddag om 3 uur een afspraak bij de huisarts.
Hoi sam 28, Hoe was het bij de huisarts? wat zei hij/zij? Ik kan je vanaf deze kant van de computer niet vertellen wat het is. Het zou inderdaad te maken kunnen hebben met je stoelgang. Daar denk ik sterk aan omdat de pijn na de stoelgang verdween. Misschien ben je heel vroeg zwanger en worden de pijntjes veroorzaakt door het groeien van de baarmoeder. Heeft de huisarts een zwangerschapstest gedaan? Groetjes imke
Hoi Imke, Nou zoals je aan mijn banner zult zien ben ik gewoon harstikke zwanger! De test was overduidelijk. Ik heb de afgelopen twee nachten gelukkig niet de krampen meer gehad. De huisarts had gevoeld en hij zei dat mijn darmen waarschijnlijk de pijn veroorzaken. Ik hb nu nog wel wat krampen, maar gelukkig ook niet continu. Het is de ene keer even heftig en dan zakt het weer weg. Ik maak me dan al wel snel zorgen dat er iets is, maar dat hoeft toch niet? Ik heb erg veel moeite mijn mijn stoelgang. Groetjes Sam
Hi sam, Gefeliciteerd! Door de zwangerschap kan je stoelgang nog moeilijke worden, zorg dat je voldoende drinkt! twee kiwis op de nuchtere maag. Verse jus op de nuchtere maag, pruimen en veel veel vezels! Eventueel kan je je huisarts om een poederjte vragen wat de ontlasting vergemakkelijkt. De darmkrampen kunnen geen kwaad voor de zwangerschap. Imke