Wanneer voller haar tijdens zwangerschap?

Discussion in 'Zwangerschap' started by beest, Mar 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beest

beest Actief lid

Oct 30, 2012
    126
    0
    0
    NULL
    België
    Dag meiden,

ik ben erop aan het hopen dat ik voller haar krijg tijdens mijn zwangerschap. Mijn haar is nu namelijk aan de dunne en fijne kant. Op zich ga ik al blij zijn dat het niet dunner wordt (want dat maken sommige zwangere vrouwen blijkbaar ook mee), maar toch: wanneer kan ik verwachten dat mijn haar dikker en voller wordt? Ik ben nu 12 weken ver.

thanks!

2. Talvi

Talvi Niet meer actief

Mijn kapster zei vorige week : goh wat heb je dik haar gekregen.. Toen was ik 24 weken. Met het bijkleuren van de uitgroei had ze altijd genoeg aan een half flesje verf, nu moest ze meer gebruiken. Ik denk dat het ook wel verschilt per persoon..

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    Heb ik bij mijn zoontje wel gehad, maar deze zwangerschap niet. Alleen maar het tegenovergestelde helaas... Volgens mij had ik het bij mijn zoontje al vanaf het begin...

4. 1983tineke

1983tineke Actief lid

Nov 10, 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik kon echt grote hoeveelheden nieuwe haren voelen. Ik kreeg allemaal nieuwe haargroei en in het begin voelde die als stoppeltjes. Mijn haarlijn aan de voorkant is echt een stukje naar voren gekomen. Die stoppeltjes had ik al met week of 6. Nu zijn dit allemaal wat kortere haren die alle kant op staan als ik het in een staart heb... ;) Ik had zelf al een flinke bos, dus echt verschil merk ik niet.
    Daarnaast is mijn haar vooral futloos geworden. Ik had altijd mooie slag van mezelf en nu is het echt super steil en het hangt wat naast mijn gezicht... Dit was trouwens ook al heel snel. Ik werd geknipt met 6 weken door mijn kapster en die maakte al opmerkingen over mijn gebrek aan slag. Ik hoop dat ik mijn volume e.d. na de zwangerschap weer terug krijg...

5. Piepie

Piepie Fanatiek lid

Jan 17, 2013
    1,253
    1
    36
    Female
    Zuid Holland
    Mijn haar is dunner geworden, het lijkt wel vlas touw:(

6. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

Apr 6, 2012
    2,254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Mijn haren waren al dik en zijn nu nog dikker en zwaarder bah krijg er koppijn van en zijn ook nog eens lang

7. kniks

kniks Actief lid

Jan 6, 2013
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik merk het nu ook. Ben 15 weken, mij bevalt het prima als ik eerlijk ben, het valt gewoon goed! Ik heb haar tot halverwege mijn rug en was al een volle bos, maar nu is het heel erg dik.

Ook is het niet meer vet en glanst! Mag van mij altijd zo blijven!

8. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Ik merk geen verschil...

9. void

void Fanatiek lid

May 19, 2012
    2,356
    19
    38
    0161
    Ik gebruik een shampoo die mn haar niet te vol maakt en juist redelijk licht is.. Maar pantene heeft bijv. Een shampoo om je haar voller te maken, zullen wel meer merken doen en koop een babyliss big brush o.i.d om er nog wat volume in te wacke, wat spraytjes hier en daar en hoppa job done :) ik zou t niet afwachten op de hormone ;)

10. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Al vrij snel merkte ik dat ik veel minder haar verloor tijdens het wassen. Afgelopen maandag was de kapster hier en die merkte ook echt op dat mijn haar weer een mooie bos geworden was.

Helaas was het na mijn vorige zwangerschap zo enorm uitgevallen (na de zwangerschap dus, in de zwangerschap was het ook enorm vol) dus het had nogal wat geleden. Heb voor deze keer dus niet erg veel meer hoop dat ik het mag houden ;);)

11. Rubin

Rubin Lid

Dec 5, 2010
    66
    0
    0
    Achterhoek
    Ik had bij beide zwangerschappen vanaf t begin voller haar, haar valt een stuk minder uit (praktisch niet). Geen haren in t putje na haren wassen zegmaar. Helaas is het effect niet blijvend, ong. 3mnd na mn 1e bevalling ben ik alle extra haren (en nog meer) weer kwijtgeraakt, dat ik me echt zorgen maakte of ik nog wel haren zou overhouden....
    Hoe het nu gaat zijn, weet ik nog niet, maar ben bang t zelfde....

12. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    Ik ben nog niet zwanger maar ik hoop toch niet dat ik dikker haar krijg heb me toch een kop met haar jeetje... Zal wat worden...

Mag van mij wel dunner worden ;)

13. 01Patricia

01Patricia Actief lid

Jun 16, 2012
    463
    1
    16
    Ik hoopte ook op dikker voller haar, maar ben inmiddels 25 weken en kan nog steeds alleen een staart..het is echt futloos, dun en niet in model te krijgen. Ik krijg een meisje..ze zeggen dat het een verband kan hebben.

14. beest

beest Actief lid

Oct 30, 2012
    126
    0
    0
    NULL
    België
    Sinds het stoppen met de pil is m'n haar extra vet geworden. Ik had gehoopt dat dat zou minderen, maar blijkbaar kan het dus alle kanten uit.
    Ik had ook gehoopt op een mooie dikke bos haar, maar als die niet komt en ik ruil erna geen haaruitval heb, dan ben ik ook al blij.

15. elcie

elcie Lid

Feb 7, 2013
    94
    0
    0
    niet. Alleen maar snel vet en het zit voor geen meter

16. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

Sep 27, 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat de hele zwangerschap al (ben nu 36 weken). M'n haar groeit veel sneller en heb echt een dikkere bos. Nou heb ik van mezelf al veel en dik haar maar het valt me wel op dat het nu nog meer is. Ik heb dit ook aangegrepen om mn haar eindelijk eens te laten groeien. Ook merk ik het aan m'n nagels, dat groeit als kool!

17. TmvD

TmvD Bekend lid

Jan 10, 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb veel meer haarverlies. Met plukken tegelijk bij het douchen. Pas sinds een paar weken dat het niet zo hard meer gaat.

Share This Page