Dag meiden, ik ben erop aan het hopen dat ik voller haar krijg tijdens mijn zwangerschap. Mijn haar is nu namelijk aan de dunne en fijne kant. Op zich ga ik al blij zijn dat het niet dunner wordt (want dat maken sommige zwangere vrouwen blijkbaar ook mee), maar toch: wanneer kan ik verwachten dat mijn haar dikker en voller wordt? Ik ben nu 12 weken ver. thanks!
Mijn kapster zei vorige week : goh wat heb je dik haar gekregen.. Toen was ik 24 weken. Met het bijkleuren van de uitgroei had ze altijd genoeg aan een half flesje verf, nu moest ze meer gebruiken. Ik denk dat het ook wel verschilt per persoon..
Heb ik bij mijn zoontje wel gehad, maar deze zwangerschap niet. Alleen maar het tegenovergestelde helaas... Volgens mij had ik het bij mijn zoontje al vanaf het begin...
Ik kon echt grote hoeveelheden nieuwe haren voelen. Ik kreeg allemaal nieuwe haargroei en in het begin voelde die als stoppeltjes. Mijn haarlijn aan de voorkant is echt een stukje naar voren gekomen. Die stoppeltjes had ik al met week of 6. Nu zijn dit allemaal wat kortere haren die alle kant op staan als ik het in een staart heb... Ik had zelf al een flinke bos, dus echt verschil merk ik niet. Daarnaast is mijn haar vooral futloos geworden. Ik had altijd mooie slag van mezelf en nu is het echt super steil en het hangt wat naast mijn gezicht... Dit was trouwens ook al heel snel. Ik werd geknipt met 6 weken door mijn kapster en die maakte al opmerkingen over mijn gebrek aan slag. Ik hoop dat ik mijn volume e.d. na de zwangerschap weer terug krijg...
Mijn haren waren al dik en zijn nu nog dikker en zwaarder bah krijg er koppijn van en zijn ook nog eens lang
Ik merk het nu ook. Ben 15 weken, mij bevalt het prima als ik eerlijk ben, het valt gewoon goed! Ik heb haar tot halverwege mijn rug en was al een volle bos, maar nu is het heel erg dik. Ook is het niet meer vet en glanst! Mag van mij altijd zo blijven!
Ik gebruik een shampoo die mn haar niet te vol maakt en juist redelijk licht is.. Maar pantene heeft bijv. Een shampoo om je haar voller te maken, zullen wel meer merken doen en koop een babyliss big brush o.i.d om er nog wat volume in te wacke, wat spraytjes hier en daar en hoppa job done ik zou t niet afwachten op de hormone
Al vrij snel merkte ik dat ik veel minder haar verloor tijdens het wassen. Afgelopen maandag was de kapster hier en die merkte ook echt op dat mijn haar weer een mooie bos geworden was. Helaas was het na mijn vorige zwangerschap zo enorm uitgevallen (na de zwangerschap dus, in de zwangerschap was het ook enorm vol) dus het had nogal wat geleden. Heb voor deze keer dus niet erg veel meer hoop dat ik het mag houden
Ik had bij beide zwangerschappen vanaf t begin voller haar, haar valt een stuk minder uit (praktisch niet). Geen haren in t putje na haren wassen zegmaar. Helaas is het effect niet blijvend, ong. 3mnd na mn 1e bevalling ben ik alle extra haren (en nog meer) weer kwijtgeraakt, dat ik me echt zorgen maakte of ik nog wel haren zou overhouden.... Hoe het nu gaat zijn, weet ik nog niet, maar ben bang t zelfde....
Ik ben nog niet zwanger maar ik hoop toch niet dat ik dikker haar krijg heb me toch een kop met haar jeetje... Zal wat worden... Mag van mij wel dunner worden
Ik hoopte ook op dikker voller haar, maar ben inmiddels 25 weken en kan nog steeds alleen een staart..het is echt futloos, dun en niet in model te krijgen. Ik krijg een meisje..ze zeggen dat het een verband kan hebben.
Sinds het stoppen met de pil is m'n haar extra vet geworden. Ik had gehoopt dat dat zou minderen, maar blijkbaar kan het dus alle kanten uit. Ik had ook gehoopt op een mooie dikke bos haar, maar als die niet komt en ik ruil erna geen haaruitval heb, dan ben ik ook al blij.
Ik heb dat de hele zwangerschap al (ben nu 36 weken). M'n haar groeit veel sneller en heb echt een dikkere bos. Nou heb ik van mezelf al veel en dik haar maar het valt me wel op dat het nu nog meer is. Ik heb dit ook aangegrepen om mn haar eindelijk eens te laten groeien. Ook merk ik het aan m'n nagels, dat groeit als kool!
Ik heb veel meer haarverlies. Met plukken tegelijk bij het douchen. Pas sinds een paar weken dat het niet zo hard meer gaat.