Hoi meiden! Ik ben nu 11 weken zwanger en heb 3 weken geleden via een echo het hartje van onze uk gezien! Nu vraag ik me af vanaf wanneer je hem ook vanaf buitenaf kan horen! Ik heb zo een stethoscoop, en nu weet ik dat je met een doptone heel goed het hartje kan horen, maar kan dat ook met een stethoscoop? Las ergens dat sommige dokters die namelijk nog gebruiken om het hartje te horen! Maar vanaf wanneer zou ik het hartje moeten kunnen horen? En hoe klingt dat eigenlijk..las laatst ergens als een sneltreintje? Beetje dof geluid? Tot nu toe hoor ik alleen maar geruis! Tis nog vroeg kweet het...maar wil zo graag een teken van leven hahahahaha! Heb pas over 3 weken een afspraak met de VK, dus daar moet ik nog eventjes op wachten, zou leuk zijn als ik het hartj daarvoor al heb kunnen vinden! kus miek
Pff, ik weet niet precies hoe dat zit met een stethoscoop.. maar zit je wel genoeg naar onderen te luisteren? misschien is t idd nog wel te vroeg hoor, dan zal je nog ff geduld moeten hebben!
haha ja weet dat het vroeg is! Heb geen geduld! Ja zit heel laag te horen..net boven mijn schaambeen..maarja..ik weet ook niet wat ik moet horen..hoor van alles..hahaha Blubbjes, bubbeltjes..maar geen boemboemboem..ja dan denkt ik het te horen en dan is het toch me buikkie! Proberen het volgende week gewoon weer! kus miek
Ik heb gelezen op de site van Angel Sound dat je het met dat toestel vanaf 12 weken kan horen... 'k ga alvast eentje bestellen
Ik mag vandaag de angelsound ophalen....heb wel het gevoel nog niets te horen, dus de teleurstelling zal niet al te groot zijn, maar wie weet...... ..... .... stiekem toch een beetje hoop.....
Met de echo was het met 7 weken al goed te horen. Maar de VK had er met de doppler met 14 weken nog best 'moeite' mee om het te vinden. Daarna werd het steeds makkelijker.
Ik kon het hartje met de angelsound al met 11 weken horen. Die van mij was trouwens 50 euro, de kijkshop verkoopt ook zoiets.. En ik zat in het begin naar mn eigen hart te luisteren maar als je eenmaal het hartje van je kindje hoort dan hoor je het verschil wel. Het is inderdaad als een treintje.. gaat heel snel, en bij mij is het ook heel duidelijk (onderin, midden van mn buik)
Ik heb ergens gelezen dat je partner ongeveer vanaf week 26 met een wc rol de hartslag kan horen. wel het wcrolletje loslaten anders heb je bijgeluiden. En ja het hartje klinkt net als een voorbijrijdende trein, dus het verschil hoor je wel duidelijk. Hoe verder je bent in je zwangerschap hoe beter je ook kan bepalen waar de baby zit en waar je dus moet luisteren. Succes
Hai! Heb vandaag dus die angelsound opgehaald (@godess: 45 euro)......lig al een uur naar het hartje te luisteren! Was enorm zoeken, steeds weer, als ik even los laat, weer opnieuw zoeken, duidelijk een zwemmertje, want ene keer iets meer links, dan weer iets meer rechts..... Wauw, wat gaaf om te horen! Kan het iedereen aanraden, hahha. Kan nu dus elke dag checken of mijn kleintje er nog zin in heeft! En dat met 11 weekjes!