Pfff, ik wil niet klagen hoor, maar doe het toch even Ik heb een behoorlijke verkoudheid (bonkend hoofd, dus lijkt erg op een bijholteontsteking). Helaas mag ik alleen fysiologisch zout dus dat helpt niet echt. Verder heb ik enorme last van aambeien . Sorry voor de info, maar ik kan me echt amper bewegen. Ik heb wel eerder aambeien gehad, en ben daar ook al vaak zat uitgescheurd, maar zoals nu! Dus zowel van onder als in mijn hoofd doet het zeer om te bewegen. Verder heb ik misschien een blaasontsteking (urine staat op kweek). Dit in combinatie met mijn drukke baan en een dochter van 2,5 vind ik even pittig. Ik zou een moord doen voor een dagje geen verplichtingen, geen beweging en geen pijn... Ik weet dat iedereen dit weleens heeft tijdens de zwangerschap, maar genieten kan ik nu echt even niet. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ik wil weer gewoon leuk zwanger zijn, zoals de eerste zwangerschap...
Klaag maar ff lekker van je af hoor! Zwangerschappen gaan inderdaad met ups and downs helaas. Ik hoop voor je dat het weer spoedig lekkerder verloopt.