totaal geen fut meer!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door miranda22, 15 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    hallo hier!

Ben nu bijna 25 weken zwanger en heb echt helemaal nergens meer fut voor.
    Als ik uit bed kom en eve wat eet, denk ik daarna van ga eve een beetje schoonmaken of wat verder doen op de babykamer, maar als ik dan 10 minuten bezig ben moet ik gewoon een uur bijkomen, dan voel ik me echt helemaal leeg, totaal geen fut meer. En dit gaat zo de hele dag door, leg ook iedere dag rond 9 uur al op bed.

Hebben meer van jullie hier ook zo een extreem veel last van en zo ja wat doen jullie hier tegen?

liefs miranda

2. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Eet je verder wel gezond en beweeg je voldoende? (dus bijvoorbeeld zwemmen, wandelen of fietsen). Het kan namelijk ook door een slechte conditie komen. Probeer eens een tijdje wat vaker een stukje te fietsen of wandelen, daar krijg je ook energie van.
    En anders eens Floradix (verkrijgbaar bij drogist) proberen. Hier zit extra ijzer in, misschien het proberen waard...
    Ik ben ook wel moe maar niet heel erg, meer als ik slecht geslapen heb maar ja dat is normaal.
    Voel me in deze weken wel redelijk.
    Succes meid!

3. Lucienne

Lucienne Lid

25 okt 2007
    58
    0
    0
    Vepleegkundige
    Regio Rotterdam
    Hoi Miranda,

Ik heb het ook hoor. Eigenlijk de hele zwangerschap door. Toch is mijn ijzergehalte en alles in orde. Ook eet ik gezond en beweeg nog redelijk veel. Het is frustrerend, maar ja, het enige wat helpt is er aan toegeven en vroeg naar bed inderdaad. Ik ben de laatste maand ook minder gaan werken, hielp bij mij toch wel.

Sterkte meid!

4. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    herkenbaar. heb het vanaf week 8 gehad en het is niet meer weg gegaan. mijn conditie was heel goed, nu niet meer. eten doe ik goed gezond en ik let op mijn voedingsstoffen. soms is er gewoon niks aan te doen, maar het is wel belangrijk om het te blijven aankaarten bij je verlos, ze kunnen je dan extra onder controle houden op bijvoorbeeld je ijzer en suikergehalte. en verder, lekker rustig aan doen en vroeg naar bed ;)

5. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    voor me zwangerschap was mijn conditie ook perfect, full-time streetdancer, en dit kan ik nu niet meer doen.

We zijn net terug van 3 weken thailand waar we ook heel veel hebben gedaan qua lopen en zwemmen enzo en nu ik thuis ben loop ik wel regelmatig, maar niet zoveel als ik deed.

Ik doe het voorlopig wel lekker rustig aan en zal het volgende week eve bij me verloskundige aangeven.

bedankt voor de reactie,s

Deel Deze Pagina