Hoi meiden, Nou morgen is het dan zover een bezoekje brengen aan de vk voor een inwendige echo, en met hopelijke fantastisch nieuws .. over een baby Ik ben nog steeds erg nerveus en super zenuwachtig maar dat hoort erbij denk ik. Ik ben ben ook nog steeds erg onzeker en bang voor wat we te zien krijgen of natuurlijk niet... we wachten het maar weer is af. Liefs
hahah, doen hoor! en geniet ervan, ik was de eerste 3 maand ook zo onzeker en er bijna van overtuigd dat er geen kindje zat, nou mooi wel! wat was ik blij
ja toen had ik wel een buikje maar meer door mijn darmen, na 14 weken zag je echt een buikje door de zwangerschap, ik heb nu nog een heel bescheiden buikje zegt mijn omgeving, maar ja dat vind ik niet erg, dan blijf ik lekker mobiel en als alles goed is met de beeb dan ben ik gelukkig
oke ja dat is wel lekker hoor. Bij mij zie je het nog nie echt. Maar de vk zei ook dat mijn baarmoeder nog naar achteren zit... ik hoop wel snel een buikje te krijgen
Heel veel plezier morgen! De eerste kennismaking met je beebje is echt FANTASTISCH! Goeie tip van die zakdoek, zul je idd wel nodig hebben! (ik voel nog elke keer tranen opkomen, als ik bij de vlos het hartje alleen al hoor... geweldig geluid!) Geniet er van!
Waarom krijg je een inwendige echo? Ik heb met 9 weken een heel duidelijke uitwendige echo gehad. Anyway, veel plezier morgen!
Ik heb ditmaal (vandaag ook inwendig gehad. De verloskundige bij ons vind dat beter omdat je het duidelijker ziet en beter kan uitrekenen hoever je bent en voor de foto's was het mooier) was blij met inwendig is erg mooi en beter gegaan dan uitwendig! Maar meid hoe was het? oja misschien voor jou ook fijn om te horen (was voor mij wel fijn) dat je nu nog maar 1% kans hebt op een miskraam (heel erg minimaal dus)
Verschilt per vk dan denk ik. Mijn echo was heel duidelijk bij 9 weken en de foto's ook. Benieuwd hoe het is gegaan bij Pinkgirl. Ik mag vanavond weer, blijft spannend!