hey meiden, vorrige week woensdag kreeg ik in de ochtend wat rozig bloedverlies. maar het was niet zo veel. maar ik had toch maar de vk gebeld en die gaf aan dat het waarschijnlijk een vaatje was en dat ik me geen zorgen hoefde te maken. eigenlijk stopte het bloede ook snel en veranderde het in bruinverlies. echter in de avond kreeg ik een steken in mijn rechter zij wat ook doorstaalde naar mijn schouder. toch maar de huisartsenpost gebeld en ik mocht gelijk komen want die dachten aan een bbz zwangerschap. daarna gelijk doorgestuurd naar de gyn die een inwendige echo deed. maar helaas bleek mijn baarmoeder de grote te hebben van een zwangerschap van 6 weken en 1 dag ipv 8 weken en 4 dagen. er was ook geen hartactie te zien. en de gyn zei ook dat ik rekening moest houden op een miskraam deze dagen. tot nu toe nog geen miskraam gehad alleen wat oud bloed verlies maar dat is erg weinig. woensdag moet ik weer voor een echo om echt zekerheid te hebben dat het vruchtje gestopt is met groeien. hopen op een wonder heeft geen zin ik weet ook dat een vruchtje niet ruim 2 weken kan inhalen in 1 week. weet iemand of oud bloed (bruine afscheiding) een voorteken is dat de miskraam nu op gang gaat komen?. linda
Ik heb eind vorig jaar hetzelfde gehad. Heb wel 6 weken bloedverlies gehad. Op 27-11 een echo waarop een vruchtzakje te zien was wat te klein was. Toen op 8-12 bleek dat er geen hartactie was (vruchtje was wel gegroeid) heb ik direct voor een curettage gekozen. Ik was het wachten zo zat en was er helemaal klaar mee en zou bloedarmoede krijgen door het bloedverlies. Op 10-12 een curettage gehad. Bekijk voor jezelf waar je je beste bij voelt. Ik had nl. direct het gevoel dat het niet vanzelf zou komen. Het heeft bij mij dus lang geduurd en is dus niet vanzelf gekomen, maar dat is bij iedereen denk ik anders. Wil je veel sterkte wensen.
Hey meid, Ik heb ik juni een zwangerschap gehad waarbij ik al snel bruin bloedverlies had. Na ruim een week kreeg ik een miskraam met helder rood bloedverlies. Maar het bruine bloedverlies werd wel steeds iets meer. Deze zwangerschap heb ik de eerste 3 weken 3 keer roze bloedverlies gehaden 2 weken, en bij de echo 2 weken geleden bleek het kindje een hartaktie te hebben. Dus het zegt niet alles. Maar aangezien het vruchtje niet was gegroeid denk ik dat het bruine bloedverlies een begin is van het afstoten...
Zodra ik erachter was dat ik zwanger was, begon eigenlijk de bruinige afscheiding. Dit heeft een kleine week aangehouden en toen is de miskraam doorgezet. Bij mij was het dus wel een teken dat er een miskraam aan te komen zat. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen!