In september een mk gehad met zes weken gelukkig toen is het uit zichzelf losgekomen toen ook geen echo gehad 13 december ontdek weer zwanger te zijn heel onverwachts en snel na de mk meteen een echo gehad om te kijken hoever ik was ik was toen 5,5 weken hartje klopte goed. We gingen 2013 blij in ook omdat we 1-3-13 gaan trouwen. Afgelopen vrijdag de tien weken echo gehad. Het weekend daarvoor voelde ik me al niet goed. Op de echo zagen we een mooi volgroeid kindje met armen en benen alleen was het levenloos het hartje klopt niet meer. Nu het nare gevoel omdat ons kindje nog steeds in mijn buik zit Twijfels om nog wel door te gaan zo bang op nog een mk.
Oh, ik zag jouw naam staan en schrok meteen. Wat erg voor jullie.....veel sterkte gewenst in deze heftige periode...
Tja zo stap je 2013 toch heel anders in. Sterkte met het nieuwe verlies, zolang je het kindje nog bij je hebt kan het echte verwerkingsproces nog niet beginnen denk ik. Tenminste zo voelde het bij mij. Kan me voorstellen dat je twijfels hebt om door te gaan. Maar eerst maar eens dit verwerken en hopelijk kun je evengoed op je bruiloft verheugen. Nogmaals heel veel sterkte.