Miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door yvonnee, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvonnee

yvonnee Lid

18 feb 2008
    67
    0
    0
    Ik ben nu 12 weken en 1 dag zwanger. Vannacht had ik opeens last van bloedverlies. Vanmorgen bij de gynaecoloog geweest en zij zag een bloeding achter/ bij de placenta. Met de baby leek alles goed. Hartje klopte. Ze kon niet zeggen of dit tot een miskraam gaat leiden. Is dit voor iemand herkenbaar?

2. mama86

mama86 Actief lid

16 apr 2009
    182
    1
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zuid Holland
    Hoi yvonnee,

Ik heb zoiets ook gehad. Bij mij zat er bloed achter mijn baarmoederslijmvlies. Dit kwam door het innestelen van de placenta. Kan tot 17 weken duren. Ene keer veel meer bloed dan de andere keer. In het begin met 6w5d echo, konden ze mij ook niet zeggen of het goed zou gaan. Maar alles is bij mij goed gekomen en met ene week of 14 is het bloedverlies helemaal gestopt bij mij.
    Succes!

3. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Noord-Holland
    Yep, hier. Va 6 weken 4 dagen drie keer een dagdeel gehad met hele zware krampen en fors helderrood bloedverlies dat 1 dag aanhield. Tussendoor en nu nog steeds bruinverlies. Drie keer een echo gehad, en drie keer een gezond embryo met kloppend hartje, dat ook bij iedere echo volgens termijn gegroeid was. Op de echo's was ook de bron waar het bloed vandaan kwam te zien, maar de oorzaak..... Geen flauw idee. De vk heeft het vermoeden dat ik een miskraam heb van de helft van een tweeling. Maar dat blijft altijd gissen denk ik. Wel is het uiteraard zenuwslopend, want het laatste dat je wil zien tijdens je zw is bloedverlies natuurlijk..

Deel Deze Pagina