14 dagen terug mijn eerste echo gehad, zelf gepland omdat ik 12 weken wel erg lang vond duren... Ik was idd zwanger maar er was geen hartje te zien, dit kwam doordat het kindje te laag lag en de straling er niet goed genoeg bij kon! Gisteren mocht ik gratis terug komen, het kindje was wel gegroeid maar weer geen hartje te zien... Na overleg met mijn verloskundige mocht ik vandaag voor een spoedecho om "ons gerust te stellen" werd er gezegd... Jaja maar van dat geruststellen is niks uitgekomen! Eerst een uitwendige echo gehad idd geen hartje en het zag er niet goed uit zei ze... Toen meteen maar inwendig en weer geen hartje te zien en het zag er slecht uit! Het is gestopt met groeien toen het 8 weken en 5 dagen was ongeveer... Ze snappen ook niet goed waarom het er nu nog niet uit is gekomen dus misschien wordt het zelfs nog naar het ziekenhuis om het eruit te laten halen!! Ik voel me zo klote en het is zo kut waarom gaat het verdorie dan niet mis bij 5 weken ofzo? Natuurlijk is dat ook erg maar het is nu ongeveer 3 cm en alles zat er min of meer al op en aan en dan moet het toch nog mis gaan
hey ik snap jou volledig, heb net hetzelfde meegemaakt, heb dinsdag een curretage moeten laten doen nadat we op 1 april vernomen hadden dat ondanks wij dachten dat we 13wk zwanger waren het hartje gestopt was op 10 wkn, daarna toch nog een controle echo om het zeker te weten maar was niets verandert dus heb ik dinsdag een curretage laten doen, vond het ook erg om te weten dat ik het nog zo lang heb moeten meedragen, is echt niet te beschrijven. daarom wil ik je toch laten weten dat praten enorm helpt! heel veel sterkte alvast, Annick
Ik wens je veel sterkte toe..... ik heb het vandaag te horen gekregen. het kindje is losgelaten maar wil niet afkomen..... dus vandaag direct medicijnen gehad om een menstruatie op te wekken