Hallo allemaal, Ik ben net bij de dokter geweest en we hebben de 2de echo gehad. De eerste echo is gemaak tmet 5 weken en 2 dagen en toen was er nog niet veel te zien, alleen een vruchtzakje. Vandaag heeft hij inwendig gekeken en je kon al wel wat zien maar nog niet heel veel. Het is nu 0.99 cm en volgens de echo ben ik 7 weken en 1 dag zwanger. Volgens eigen berekening ben ik 7 wkn en 6 dagen zwanger. We konden het hartje zien en horen kloppen en dat was natuurlijk superleuk. De dokter zei alleen dat hij de hartslag wel iets aan de lage kant vond. Hij had het geteld op 120 per minuut en hij had graag hoger willen zien. Nu voel ik me gelijk helemaal raar. Je wilt toch dat het allemaal gewoon normaal is. Ik moet het dus even van mij afschrijven. De dokter zei dat ik mij maar niet teveel zorgen moest maken en dat we over 2 weken weer even kijken. Voor de rest voel ik mij wel redelijk normaal. Wel misselijk moe en een beetje last van ongesteldheidsgevoel af en toe. Maar verder geen bloeding of andere vreemde dingen. Goh ik had niet verwacht dat ik over zulke dingen zou schrijven Groetjes AdrianaM
Bij 6 weken en 5 dagen hadden wij ook een redelijk lage hartslag... de gynaecoloog zei er niets over, maar het zat me niet lekker. 10 dagen later weer een echo gehad en een veel snellere hartslag! (en nu ligt ze lekker te slapen in haar bedje )
Ik heb je vraag verplaatst. Graag goed kijken waar je iets het beste neer kan zetten. groetjes prinses
Bedankt prinses. Ik zal voortaan beter kijken Ik probeer mij ook vooral niet druk te maken. Het zal wel goed zitten. 120 is wel iets laag, maar de dokter zei idd ook dat hij het vaker meemaakt en dat het dan bij de volgende controle weer helemaal ok is. Bedankt voor jullie reakties.