Ik heb het hartje ook luid en duidelijk gehoord met 12 weken. Eerder probeerde ze het met 9 weken, maar dat lukte echt niet! Ik heb thuis een Angelsounds om het hartje te beluisteren, maar daarmee lukt het nog steeds niet
Hey nyn81! En hoe was het bij de verloskundige? Hartje gehoord? Heb je nog nagedacht over de angelsound? Ben benieuwd! kus bloem
Hey dames! Sorry dat ik jullie in spanning heb laten zitten, maar heb gisteren een feestje gevierd met mijn man en ouders! Ja: we hebben het hartje gehoord, joehoe! We hebben niet alleen het hartje horen kloppen, maar ook gehoord dat het bewoog. Dat was ook erg bijzonder! Verder groeit mijn baarmoeder goed (reactie verloskundige: wow! Die groeit goed!) en waren de bloeduitslagen en bloeddruk ook goed. Kortom: alleen maar goed nieuws! Ik voel me nu echt gerustgesteld en probeer er nu met volle teugen van te gaan genieten. De eerste cadeautjes komen binnen, dus dat helpt al! En Bloem: ik heb de angelsound nog niet gekocht, maar ga dat zeker doen als de onzekerheid toch nog niet verbannen blijkt te zijn! Ik probeer het nu eerst zonder. De verloskundige heeft mij ook op het hart gedrukt dat ik gewoon langs mag komen als ik even weer bevestiging nodig heb, dus dat is ook een fijn idee. Bedankt voor jullie antwoorden op mijn vragen en een ontzettend fijne en gezonde zwangerschap toegewenst! Liefs, Nynke
Ik had al twee keer een goede echo gehad, toch was het hartje niet te hhoren bij de verloskundige met 12 weken! Pin je er niet te veel op vast! Soms lukt het echt niet, ligt het nog te ver achter het schaambot. Het hoeft niet persé zo te zijn dat je het moet kunnen hore met 12 weken. Maak je dus niet al te druk wanneer het niet lukt! het hoeft namelijk helemaal niets te zeggen!