hallo mensen , had een echo met 5 wken waarop alleen dik bm slijmvlies te zien was , mijn gyn zei dat ik gwn zwanger was en alleen nog niks te zien valt nu komt het , morgen moet ik terug ik ben nu 8 weken , ik ben best zenuwachtig ik hoop zo dat het goed zit ik had eerst een licht posi test en naar een paar dagen was ie al veel dikker ! ik hoop dat ik mijn frumpje morgen kan zien ,! ik kan niet meer wachten wie had dit nog meer? het kan ook nog zijn dat ik was eerder als 5 weken was , dus dat hoor ik morgen hopelijk zit het ditkeer wel goed. maar , ikzeg zelf dat ik er echt een heel goed gevoel over heb. ik heb totaal nergens last van! terwijl ik pco heb en normaal de ene kramp naar de ander kreeg! en nu nergens last van sinds ik zwanger ben , wel kan ik alles zo duidelijk ruiken! soms moet ik echt kokhalzen! en ben soms echt chagy en kan de hele dag slapen moet morgen vroeg . wie wens me succes. x zo zenuwachtig
heel veel plezier morgen met de echo,nu zal je zekers meer zien als eerste keer,en je gaat zeker genieten sucses
bedankt ik laat het weten als het goed is. als ik hier niet meer ben dan ben ik voorlopig even niet meer te zien.." x
het is niet wat we verwachten helaas weer mis , ik stop er voorlopig mee even een rustpauzes. bedankt voor alle steun! als ik ooit weer zwanger ben dan kom ik zeker terug dit is al mijn 4 e teleurstelling elke keer zo een gestress , wil even lekker rust gr