Hoi Sorry hoor moet ff van me af klagen want zit er een beetje door. Ik heb nu al 2 weken voorweeën waarvan ze al een week soms behoorlijk heftig zijn. Iedere keer denken mijn man en ik...ja nu gaat het beginnen! Maar dan zakt het na ongeveer 2 uurtjes weer af , terwijl ik dan elke 5 minuten lichte weeën had. Zo gaat het dus nu al een week. Maandag moest ik naar de gyn. en hij heeft getoucheerd. Hij vertelde dat ik 2 cm ontsluiting heb en dat mijn bmm week en verstreken is. Ik was best blij omdat ik nu weet dat het tenminste niet voor niks is geweest. Hij dacht dat ze deze week nog wel uit zichzelf zou komen maar het hoeft natuurlijk niet want sommige vrouwen lopen een maand rond met 2 cm of meer. Als ik aanstaande maandag nog niet ben bevallen wou hij met me over inleiden praten, omdat ik anders uitgeput raak door het niet slapen door de voorweeën. Iedere ochtend als ik wakker wordt, baal ik dat het wéer niet heeft doorgezet. Ik zit er gewoon ff helemaal door, sorry! Heb dit bij de oudste nooit gehad, en aangezien ik nu ook al een kereltje van 2 heb rondlopen wordt het er niet makkelijker op. De teleurstelling is gewoon iedere keer groot, als je wel pijn hebt maar je hebt er niks aan. Sorry voor mijn lange verhaal, moest het ff kwijt!
Tsja meid, ik denk niet dat je het wil horen maar zo ver was ik met 34 weken ook, zelfs onder controle bij de gyn geweest ervoor maar ben doorgelopen tot 40+6... Misschien doet het je goed om leuke dingen te gaan doen en je gedachten te verzetten? Bij mij zette het door na een dag stevig shoppen, wellicht bij jou ook? Ik hoop natuurlijk dat jij er niet meer zo lang mee door hoeft te lopen want weet uit ervaring dat dat niet leuk is!