ben vandaag wezen shoppen... en nu heb ik eigenlijk wat vraagjes aan jullie wbt de broeken want ik word gek van mezelf! 1hebben jullie dat ook dat die maten niet kloppen? ik had bij de prenatal een broek van mamma licous aan maat 31! en die paste amper en 1tje niet! dat was een lange spijkerbroek! Daarna had ik een van invrom geloof ik aan en daar moest ik weer maatje s in! 2Hebben jullie ook lange broeken? ik vind overal óf 3kwart broeken, of laneg hele dunne! brr das toch koud! Nu vind ik de mode met een panty wel leuk maar ik twijfel dan toch weer.... 3waar kopen jullie? 4hoeveel broeken hebben jullie in de kast hangen? Ik moet altijd meer meer meer..... hihi shopaholic. maar ben benieuwd naar een gemiddelde.
Ik heb twee positiebroeken die ik veel draag, een spijkerbroek en een ribbroek. De spijkerbroek van Noppies, bij Prenatal gekocht en een van Cache-Cache, vooral de laatste zit erg goed, heb ook nog twee broeken die ik nouwelijk draag, een gewoon voor net en de ander een zomerbroek die nu natuurlijk te dun wordt. Mijn broeken zijn allemaal maar 42, net als wat ik anders heb, alleen mijn pantalon is XL.
Ik heb 3 positiebroeken, waarvan 1 een lekkere joggingbroek en ik heb ze 1 maat groter moeten nemen omdat ik zo'n gigabuik heb
Ik pas nog 1 spijkerbroek van mezelf. Dat was al een maatje groter dan wat ik normaal had( 28/30) en omdat hij erg laag is, komt de buik er gewoon overheen. Ik heb een zwarte pantalon van miss etam. Maat 36. Is meters te lang voor me, maar dat heb ik omgezoomd. Eentje die boven helemaal over de buik heen gaat. Vind ik heerlijk zitten. Een spijkerbroek van mamma licous in maat 30. Die was in het begin iets te groot, maar nu zit hij echt heel fijn. Ook weer over de hele buik. Ik draag af en toe een rok, maar dat wordt nu wel steeds minder. Ik ga straks nog opzoek naar nog een leuke broek. wat mij opvalt is dat de maten inderdaad overal van verschillen. Echt mooi passend, zo je dat met gewone kleren hebt, vind ik het niet.
Ik heb twee positiebroeken en 1 spijkerbroek die ik voor de zwangerschap ook aan had. Laag model dus past nog prima! Heb wel errug veel zin om straks weer lekker kleren te gaan kopen na de zwangerschap, dus doe ik dat nu zo weinig mogelijk
Ik kan van de meeste positiebroeken 1 maat kleiner aan dan mn gewone kleding. Ik heb 1 spijkerbroek, 1 bruine ribbroek, 1 lichte broek, 1 bruine dunnere broek, 1 dunnere spijkerbroek, 1 zwarte nette broek, 1 underbelly spijkerbroek maar die draag ik bijna nooit, zit niet meer lekker. De eerste 4 heb ik mn eerste zwangerschap gekocht de laatste 3 deze zwangerschap. Ik heb de meeste bij miss etam weg (outletstore, sommige waren nog geen 5 euro) en nog wat bij H&M
Ik heb er precies 10 in de kast liggen 3 spijker positie 2 zwarte nette broeken 1 lange bruine sportieve 2 drie kwart bruine 1 boven de knie bruin 1 drie kwart donkergrijze Maar ik ga absoluut geen 7 maanden ofzo in 2 broeken lopen. Ik wil elke keer wat anders EN.......ik heb er vier in de uitverkoop gekocht een tijd terug bij de prenatal voor maar 12 euro per stuk.....
Ik heb 8 positiebroeken , waarvan 2 lange spijkerbroeken en 1 driekwart alle 3 bij miss etam, en dan nog en zwarte en een beige van esprit en nog een zwarte met krijtstreep en nog een spijkerbroek en een 3 kwart broek van mamalicious, een rokje van cache cache, een lange rok van h&m mama ehh een jurkje van miss etam en heeeeeeeel veel positietruien topjes, blousjes en vestjes. Ik wil er tijdens de zwangerschap ook leuk bij lopen hoor, ik verkoop het zo weer allemaal op martkplaats, dan heb je al een boel gedl er weer uit. O ja en gister een positiewinterjas aangeschaft van mamalicious
ehm... ik heb 3 positiebroeken. 2 spijker en 1 grijze. Bijna allemaal van H&M, zit heerlijk! Verder nog een stuk of 4 jurkjes en een heel fijn rokje van ribstof. Niet echt veel als ik het zo lees?!
hihi maisy ik herken het! hihi.... ik heb nog 2 lage 3kwartbroeken van me eigen die nog wel passen! maar dat zal niet lang meer zijn denk ik! ik heb 1 3kwart positiespijker 1 zwarte lange positie met tassen aan de zijkant van h&m maar vind het een rot ding 1 3kwart grijze erug fijne positiebroek {miss etam} 1 zwarte dunne broek, geen positie maar een of ander ding van sutherland maar absoluut niks voor de winter dus dat word nog lekker shoppen! hihi............ ennuh truitjes heb ik niet zoveel positie.. ik heb veel dingen met buikband vind ik altijd erg leuk zoals e laatste foto in me album, das wel een positiebreok maar egen positietruitje hihi
Ik heb na lang zoeken meteen 6 broeken gevonden die ik toen ook gelijk alle 6 heb meegenomen! 3 spijkerbroeken 1 zwarte nette broek 1 grijze nette broek 1 grijs/zwart gestreepte broek En 1 zwarte trainingsbroek (wat maar 15 euro koste en overheerlijk zit!) Alle broeken zijn positiebroeken (van mijn eigen broeken past helemaal niks meer) en allemaal gekocht bij de H&M maatje XS! Dat was ook de enige winkel wat ik tot nu toe heb gevonden voor mijn maat! Maar qua maat ben ik hetzelfde gebleven, in de gewone kleding had ik voor de zwangerschap ook maat 34/XS. En trouwens bij de H&M hadden ze erg veel leuke broeken, gewone casual en hele nette broeken en kleding in alle maten! Gr. Miranda
Hoi Anniek. 1. - klopt - de maten zijn echt verschillend afhankelijk van de merk broek die je koopt. 2. Ja ik heb wel wat lange broeken aangeschaft. 3. Bij Prenatal, C&A en MIss Etam 4. Ik heb zelf 5 broeken en een trainingsbroek. Meer vond ik niet nodig. Heb wel verschillende t-shirts en blousen gehaald om de boel op te vrolijken, want de broeken zijn niet echt mijn smaak.
Hoi hoi, Nou ik heb 1 positiebroek aangepast in de maat wat ik normaal ook heb, maar ik vind het niet lekker zitten. Ik heb het maar op de oudewetse manier gedaan ik doe gewoon een elastiekje tussen het knoop en knoopgat, want eigenlijk passen mijn normale broeken nog gewoon alleen bij mijn buik past hetn iet meer. Groetjes Anna.
wat heeft iedereen veel positie broeken! Ik paste tot een week of 25 gewoon in mijn eigen heup broeken omdat die onder je buik zitten. Ik past ze nog steeds maaaaaaar alleen als ik blijf staan hihih dus ja ik moest er toch echt aan geloven een positie broek te kopen. Helaas zijn dit toch vaak 'tuttige' broeken en heb ik dus gewoon bij de Sting een heupbroek een maatje groter gekocht die netjes onder mijn buik valt. Deze pas ik nog steeds. Ook heb een driekwart spijker heup gekocht een maatje groter ook deze past prima. Dus voor mij nog geen positie broeken. Ik heb echt gezocht maar zo'n broek tot over je buik benauwd me! en ik hou toch wat van stoere kleding en bij miss Etam zie ik echt libelle-vrouw kleding hangen!
ik vind de positiekleding van prenatal zelf helemaal niks, ik had twee broeken gekocht en die kon ik vrij snel al niet meer aan, je kon ze dan wel zogenaamd verstellen, maar bleef ongemakkelijk zitten, en strak! ik zweer bij noppies, tja je moet er eerst meer voor neertellen. maar ik heb één broek en een rokje en ik weet zeker dat ik die tot het eind aan kan, ze zitten heerlijk en je staat er netjes op. verder de joggingbroeken de bovenkleding heb ik gehaald bij hennes, allemaal lekker basic.
Ik koop broeken bij H&M, Prenatal en op Marktplaats. Ik heb een paar pakketten positiekleding op Marktplaats gekocht en daar zat een heleboel leuke kleding in. Ik heb denk ik een stuk of 10 broeken, waar ik er 5 veel van draag, een paar rokken en nog een stuk op 10 shirts en blouses. Misschien best veel, maar op marktplaats had ik ze echt voor heel weinig (totaal zo'n 100 euro voor alles) en het was allemaal als nieuw. Ik heb ook een paar nieuwe dingen gekocht, het meeste bij de online shop van H&M
Oh ja, mijn maat klopt trouwens ook niet. Ik draag positiekleding maat 42, terwijl ik normaal 44 heb.
haha, ben gelukkig niet de enige met veel positiebroeken/kleding. Ik hield normaal al van shoppen en nu dus nog steeds! Wil er toch nog steeds leuk bijlopen. Ik draag ook nog wel eigen broeken hoor, met elastiekje ertussen, dit gaat ook nog prima en je eigen broeken zijn toch vaak het leukst! Maar buiten dat heb ik ongeveer 7 positiebroeken en natuurlijk positieshirtjes want deze zijn lekker lang. De broeken heb ik gekocht bij Etam,prenatal,ebay.n En de truitjes bij h&m en wehkamp. Oje heb pas ook nog een zwart positiejurkje besteld bij wehkamp voor de feestdagen. Hoezo shopaholic?