Kan iemand me even geruststellen? De laatste tijd heb ik erg veel afscheiding, soms moet ik echt en schone onderbroek aan omdat hij helemaal nat is. Nou ben ik 2 weekn geleden gevallen (op mn kont, heb er verder helemaal geen last van gehad). En ik las gisteren in een boek dat als je valt er scheurtjes kunnen ontstaan waardoor je vruchtwater verliest. Nou ben ik helemaal bang dat dat het is nu. Maar aan de andere kant lijkt me toch die kans niet zo groot? Die afscheiding is toch gewoon normaal? We gaan vanmiddag naar center parcs, dus ik hoop dat iemand me gerust kan stellen en ik gewoon durf te gaan zwemmen.
Vervelend zeg dat je bent gevallen. Je kan eventueel controleren of het vruchtwater is als je op je hand blaast of er dan ook wat uitkomt. Maar als je je echt zorgen maakt zou ik gewoon de vk bellen, beter 1x teveel dan te weinig. Zij kunnen dan controleren of het water wel vruchtwater is of niet. Maar het kan ook gewoon afscheiding zijn. Succes!!
Nee er komt niks uit als ik op mijn hand blaas en ook niet met hoesten. Wel voel ik het af en toe "lopen" maar dat had ik volgens mij daarvoor ook al.
Dan is er niets aan de hand. Veel afscheiding kan erbij horen in de zwangerschap (heb het ook..) Vervelend maar niet ernstig.
ik heb ook een paar weken geleden een periode heel veel afscheiding gehad en ook het bekende "natte" slipje. Erg vervelend, maar kan geen kwaad!
Hoi, Ik ben er ook heel erg bang voor geweest, maar de vk zei tegen me dat als het plakt absoluut afscheiding is. Dus dat controleer ik altijd even , stelt me gerust.. Fijne vakantie! Groetjes, Janet