Hoi, heeft iemand een idee wanneer ongeveer de baby met het hoofdje naar beneden 'vast' gaat liggen? Bij mij ligt ze nog steeds in stuitligging maar binnenkort is er niet veel plaats meer om volledig nog te kunnen draaien. De vk vertelde me dat ze bij de volgende controle (bij 33 wkn) toch wel zou moeten gedraaid zijn. Wanneer is de baby bij jullie goed gaan liggen?
Ik vroeg me dat idd ook af... Die van mij ligt ook in stuit, maar nu gaf dat nog niks... Maar wanneer dan wel, ik hoorde met 34 weken... Sterkte Catheleine
volgens mij kan er tot week 36 nog van alles gebeuren, als het in week 36 nog steeds in een stuit ligt zullen ze het in die week ws proberen te draaien.
Die van mij heeft tot vorige week af en toe nog steeds in stuit gelegen, volgens de vk gaan ze doorverwijzen na 36 weken. Bij 31 weken heb je echt nog ruim de kans dat het draait. Bij 31 weken lag mijnes bijna alleen maar in stuit (vanaf 26 weken zo'n beetje)
hai, zelf heb ik er geen ervaring mee maar misschien heb je hier wat aan ik kwam het toevallig tegen. zwangerschap van week tot week- week 33 liefss
Die van mij lag met 34 weken nog in stuit en begon me zorgen te maken maar met 36 weken lag ie met zijn hoofdje naar beneden en rond 37/38 weken lag hij vast in bekken geloof ik
Met 36 weken ben ik doorgestuurd naar de gynaecoloog. Op de dag dat ik de afspraak daar zou hebben (36+3) is ze geboren via een ks. M'n vliezen braken 's ochtends. Bij mij draaide ze dus niet meer.