2d of 3d echo met 15 weken?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Boterkoek, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Ik ben morgen 15 weekjes zwanger en ik ben eigenlijk te nieuwsgierig om te wachten op de 20 weken echo.
    We hebben bij de 12 weken echo nog niet eens 5 minuten mogen kijken, ze mat het kindje op en klaar. :rolleyes: Het waren ook helemaal geen duidelijke beelden, terwijl we met 7 weken een pretecho hebben laten maken en daar echt goed de tijd voor ons is genomen en ook mooie beelden gaf.

Ik wil dus graag nog eens wat langer kijken naar ons wondertje. Wat is nu het beste om te laten doen met 15 weken? Een 2d of 3d?

Sinnamon

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    gewoon 2D joh, 3D is mooi vanaf 20 weken...

3. Niet meer actief

Nou daar ben ik het niet mee eens mamakitty.. ik heb een 3d laten doen bij 17 weken en dat was geweldig mooi! foto;s staan in mijn album...

4. Christina83

Christina83 Actief lid

28 dec 2007
    268
    0
    0
    Bij mij werd ook aangeraden om vanaf 20 weken een 3D echo te laten doen. Want daarvoor kan het er een beetje eng uitzien omdat er nog weinig vet aan zit. Het zijn dan net doodshoofdjes, aldus de echoscopiste.

5. Niet meer actief

Zie album.. vind het geen doodshoofdje :D
    Natuurlijk heeft een baby later in de zwangerschap meer spek maarja dat is logisch...

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    wow! Ik wist niet dat met 3d zo mooi zou zijn zeg zo vroeg! geweldig!
    *ik trek mijn eerdere mening in bij deze* ;)

7. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Die fotos zien er zeker mooi uit! Maarja het scheelt natuurlijk wel 2 weken. Ik denk dat ik maar 2d doe en dan misschien net na de 20weken echo een 3d laat maken! Bedankt voor de tips!

8. Niet meer actief

Scheelt inderdaad wel 2 weken dat klopt... ik zou gewoon even informeren naar het prijsverschil, want mocht je de 3d echo niet mooi vinden kunnen ze direct overschakelen naar 2d... als het nou niks/niet veel scheelt kan je eventueel 3d proberen..

Thnx mamakitty :D schattig he hihi..

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik vond mijn 4d echo met 14,5 week ook geweldig! Er staat geloof ik ook een foto in mijn album... De filmpjes die ik hiervan heb zijn echt zoooooo geweldig. Helemaal niet eng.

10. Baby81

Baby81 Actief lid

7 mrt 2008
    249
    0
    0
    3D is toch een pretecho, waarbij je alles in kleur ziet?
    2D is toch gewoon zwart/wit?
    Wat is 4D dan weer?

11. Niet meer actief

3d is een weergave van je kind in 3Dimensionale beelden, echter niet in kleur hoor.. dat kan niet. 4Dimensionaal is een 3D maar dan bewegend en 2d is beelden in 2Dimensionaal en dan zie je het veel minder duidelijk.. dus niet 3 dimensionaal

12. Baby81

Baby81 Actief lid

7 mrt 2008
    249
    0
    0
    Ik bedoel dit met kleur :rolleyes:

13. Niet meer actief

ooh oke naja goed ik vind dat geen kleur :(

14. Baby81

Baby81 Actief lid

7 mrt 2008
    249
    0
    0
    Jeetje wat eigenwijs zeg.
    Je begrijpt dondersgoed wat ik bedoel.
    Geel is een kleur, heb je dat nooit geleerd op de kleuterschool?

15. Niet meer actief

Doe effe normaal zeg, ik zeg alleen dat ik onder zoiets niet ''in kleur'' bedoel.. dat jij er dat wel mee bedoelt is niet mijn probleem ik zeg toch alleen hoe ik het zie of niet!?

Beetje respect naar andere mensen toe, of heb JIJ dat nooit geleerd lang VOOR de kleuterschool?!

16. Baby81

Baby81 Actief lid

7 mrt 2008
    249
    0
    0
    Ik heb zeker respect geleerd nog voor de kleuterschool.
    Maar respect moet je verdienen als je begrijpt wat ik bedoel.
    Je bent echt zovaak mensen aan het afkatten op dit forum, lees je eigen topic's maar na.
    Ik ben dan ook niet de enige die dit opvalt.
    En dan heb jij het over respect?
    Ik wil liever andersmans topic niet vervuilen, dus ik laat het hierbij.
    Gedraag je voor de rest.

Have a nice day.

17. Niet meer actief

Sluit ik me bij aan :)

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    damn does rustig ey...

Das een soort sepia-achtig beeld, een kleureffect dus. net zoals zwart-wit een kleureffect is...

19. Niet meer actief

Is dat zo devilschase? Heb jij op de kleuterschool niet kleurtjes geleerd zoals geel dan? :) :)

;)

20. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Ik ben er gewoon nogsteeds niet uit wat te doen he :)

Ik denk dat ik maar vraag om 3d, en als het dan niets is dat we altijd nog naar 2d over kunnen schakelen, zoals eerder gezegd in dit topic!

Deel Deze Pagina