hartje horen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door esther1984, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Oh en bovenaan in dit forum Zwanger zijn > Zwangerschap staat ook nog een informatie bericht over het luisteren naar het hart van je kindje!

2. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    echt leuk he dat je t hartje zo kan horen!! ik had zelf niet zo'n ding waarmee je t hartje kon horen omdat ik mezelf niet onnodig ongerust wilde maken als je begrijpt wat ik bedoel..
    mijn vriend kan wel sinds ongeveer een week het hartje horen met een wc-rol, is ook wel geinig, maar nu voel ik de beeb al en vind het dus niet meer zo heel speciaal om t hartje t horen, ik voel toch wel dat t goed zit:D

3. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    ik snap wat jullie bedoelen met onnodig ongerust maken, het is soms een heel gezoek, en dan maak ik me een beetje ongerust, maar ik weet nu ongeveer waar tie zit, dus heb hem nu vaak snel gevonden, en ik las net van iemand die schreef dat je het met de funnytone nog niet kan horen, op de gebruiks aanwijzing staat vanaf de 12 weken kun je het horen, en mijn schoonzus is ook zwanger, en was vorige week mee geweest naar het ziekenhuis, en weet wel hoe het hartje van de foetus hoort, en dinsdag moet ik naar de vk, en dan gaan ze ook naar het hartje luisteren, en over dat bewegen, dat kun je wel degelijk horen, want het hoort het zelfde als bij mijn schoonzus, en als ik het hoor moet ik hartje ook weer gaan zoeken, dus hij beweegt op dat moment wel degelijk..

4. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik vind het wel een beetje vreemd dat esther zo tegengesproken wordt! Ze kan het zeker wel gehoord hebben met de funnytone! Ik heb het hartje ook gehoord! Met precies 10 weken! Je kan het ook zeker wel horen bewegen! Weliswaar niet super hard maar je hoort het wel.

Channie

5. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    dank je channie, ik ga het hartje nu ook steeds krachtiger horen kloppen.

Deel Deze Pagina