eerste echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door dorisn, 10 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ben helemaal blij.

gisteren heb ik mn eerste echo gehad.
    eigenlijk zou ik hem volgende week hebben maar door omstandigheden kon dat niet en mocht ik lekker een week eerder komen.

ik vond het wel heel spannend.

helaas kon de vk met de gewone (uitwendig) echo het niet zien want mn darmen zaten in de weg.
    ik kreeg toen alsnog een inwendige echo en daar kregen we een heel mooi plaatje te zien.
    ik zag ons frummeltje al bewegen voordat ik het hartje zag dus ben weer helemaal blij.

ik ben nu 13juli 2010 uitgerekend.

liefs doris

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Gefeliciteerd met de goede echo. Geniet ervan:D.

3. mona75

mona75 Actief lid

29 jun 2008
    179
    0
    0
    Hoi,

Gefeliciteerd,
    Ik heb vandaag de eerste echo gehad en was ook zo zenuwachtig pfff zou alles wel goed zijn en is het er maar 1 of toch meer haha...

Gelukkig is alles goed, hele opluchting, had alleen zelf 10 weken gerekend en de vk 9 wk 1 dag, mag 29 dec nog een echo doen voor de zekerheid (vinden wij helemaal niet erg haha)
    Mijn uitgerekende datum zou 15 juli zijn grappig dan zijn we bijna gelijktijdig uitgerekend!!

veel succes nog deze zwangerschap!!

4. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    Hey, ik heb ook 9 dec. de eerste echo gehad, het hartje klopte en alles zag er goed uit. Toen op 10dec. 's ochtends een flinke plas bloedverlies, heel eng..Ben toen dus weer naar het ziekenhuis gemogen voor een echo, alles was nog goed gelukkig..Het kon zijn dat de placentta zich voor/dichtbij de baarmoederwand aan het ontwikkelen is, vandaar het bloedverlies en dat kon nog wel eens voor gaan komen. Ik ben in ieder geval blij dat alles erop en aan zit, bij de 2e echo konden we precies de armpjes en beentjes zien, zo leuk! Ik heb hem nu ook als avatar..ben dus ook 15 juli uitgerekend nu...was gisteren precies 9 weken.
    Groetjes!

5. Danique2007

Danique2007 Actief lid

5 okt 2009
    170
    0
    0
    Limburg
    Gefeliciteerd, fijn dat alles goed was.
    Genieten maar!

Deel Deze Pagina