34 dagen overtijd

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door -, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

De laatste keer dat ik ongesteld ben geworden was op 1 januari en 2 januari goed doorgebroken. Een normale ongesteldheid dus. Normaal moest ik rond 3O januari opnieuw ongesteld worden dit is niet gebeurt. Zwangerschapstesten tegenaan gegooid maar niets ze blijven negatief. Ik ging ervan uit dat ik een cyclus overgeslagen had. Maar nu moest ik normaal weer ongesteld worden (als alles goed had gegaan) maar nee helemaal niets te zien! Zelfs geen druppeltje. Ondertussen een week en een test later wéér negatief.

Wat kan dit zijn? Is dit wel normaal? En als het geen zwangerschaps is wat is het dan wel? Ik ben best bang. Maar ik denk te weten dat als ik naar de dokter ga dat die me zal aanraden om toch nog wat af te wachten? Wat zou het kunnen zijn? En kan je zonder je menstruatie toch nog een eisprong krijgen?

Bedankt!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

je cyclus is vaak niet zo regelmatig als je zou willen. Dat is geen enkel probleem. Je mag gewoon wachten. Vaak als je zwanger wilt worden, en die wens is heel groot, dan zie je dat een cyclus langer gaat duren. Je kunt ongesteld worden zonder eisprong, dan duurt het wel vaak veel langer dan 4 weken, maar op een gegeven moment gaat de baarmoeder zelf het baarmoederslijmvlies afstoten.
    Er is dus niks aan de hand, gewoon afwachten. Als je dat vervelend vindt kun je met de huisarts overleggen, maar waarschijnlijk zal hij/zij ook zeggen dat je rustig af kunt wachten.

Mirjam

Deel Deze Pagina