Helaas is het ons weer niet gegund. Net nu we net een beetje vertrouwen kregen dat het misschien toch eens goed zou gaan, begon ik vanochtend ineens te bloeden. Ondertussen ook flinke krampen en rugpijn,dus het is definitief voorbij. we beginnen nu ook steeds meer te twijfelen of het ons ooit nog zal lukken
Heel veel medeleven van mij Ik weet precies wat je meemaakt Ik vraag me ook af of het ons nog wel gegund is Heel veel sterkte hoor groetjes miesje
hoi mamasan, wat vreselijk. Ik weet niet hoe het voelt om dit twee keer mee te maken, heb wel net zelf een missed abortion achter de rug. Heel veel sterkte de komende tijd! Marit
hoi mamasan, wat vreselijk. Ik weet niet hoe het voelt om dit twee keer mee te maken, heb wel net zelf een missed abortion achter de rug. Heel veel sterkte de komende tijd! Marit
Haj, Ik weet ook niet hoe het is om het twee keer te maken. Ik vind een keer al heel erg. aan alle meiden die in hetzelfde schuitje zitten heel veel succes, sterkste, geluk en kracht toe. Ik wens jullie Gods zegen toe Jedid-Jah
ook ik kan me bij de rij aansluiten en weet helaas wat het is om twee keer een miskraam te krijgen verschrikkelijk gewoon een nachtmerrie Ik hoop dat het de volgende keer goed gaat helaas bij mij de derde keer een vroeggeboorte en weer met lege handen en een dochter moeten begraven dit gun ik niemand dus heel veel sterkte kracht en positieve energie stuur ik je kant op. liefs miriam
Sorry voor mijn late reactie meiden. Ik heb even de tijd genomen om het een plekje te geven. en ik moet helaas meteen even wat rechtzetten, want dit was niet mijn 2e mk, maar al de 5e. We wisten dat de kans groot was, we hebben tenslotte van de gyn te horen gekregen dat we hooguit 50% kans hebben op een vitale zwangerschap, maar toch kwam het ff hard aan. Dus helaas weer op naar de volgende ronde voor ons. Heel erg bedankt voor alle lieve reacties.
pfff 1 al of er een speer recht door je hart gaat en bij de 2de denk je nee dit kan toch niet weer. laat staan bij een 5de tjee ben er even stil van heel erg veel sterkte gewenst meid liefs miriam