Hartje weer gehoord maar pfff wat was het spannend

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by chantal29, Dec 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Gisteren bij de gyn geweest, buik nagevoeld, baarmoeder was qua grootte prima. De baarmoeder kwam tot ongeveer twee vingers onder de navel.
    Omdat er geen echo gemaakt werd wilde de gyn ons wel even het hartje laten horen. Ze waarschuwde bij gebruik van het eerste apparaat dat het hartje wel eens niet te horen zou zijn omdat het apparaat zo verouderd is. En dat was dus ook zo, apparaat 2 erbij gehaald en weer niks, na even zoeken hoorden we gelukkig het hartje. De gyn verzekerde me ook dat het prima ging allemaal en dat we ons geen zorgen hoefden te maken, het lag echt aan het apparaat. Ze had tijdens het navoelen de kleine zelfs voelen bewegen, maar jeetje wat waren wij geschrokken zeg!

2. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    oh ja wat knullig is dat toch ook.... je natuurlijk ben je geschrokken..
    volgens mij lig je verstard op die tafel voordat je iets hoort.....
    ik had het met de 7 weken echo.. slechte apparatuur.... die gyn zoeken en zoeken........ vreselijk..

gelukkig was alles goed.

x jose

3. ilona24

ilona24 Actief lid

Nov 11, 2008
    312
    0
    0
    limburg
    ik kan het me helemaal voorstellen het iseen echt kl*t* gevoel dan.
    Bij ons was het dan idd dat 1 er idd meee was gestopt dan zak je echt door de grond.
    Maar vaak ligt het idd aan de apparaten ik snap ook niet dat ze niet verplicht zijn om om de zoveel tijd een vernieuwde doptone aan te schaffen
    maar het zal wel zo horen denk ik

Share This Page