Hartslag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Napoleon, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Herkenbaar?: gisteravond had ik echt een hartslag die ik normaal heb als ik op mijn top zit met sporten, terwijl ik gewoon in bed lag...
    Werd er gewoon helemaal naar van, kon er niet van slapen... Ik had niks bijzonders gedaan, aan het begin van de avond in bad geweest maar niet zo heet en dat was ook al 2 uur voor ik ging slapen. Ik lag ook niet op mijn rug en had ook niks raars gegeten ofzo.
    Ik kreeg mijn hart ook niet rustig met de mijn adamhalingsoefeningen.

2. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hoi meis, heb dat ook af en toe als ik in bed lig. Heel naar gevoel maar kan het ook niet plaatsen. Volgens mij is het wel zwangerschapsgerelateerd, hoor het vaker. Misschien omdat je hart wat meer z'n best moet doen met 50% meer bloed? Ik weet het ook niet. Sport ook gewoon dus conditie zou goed moeten zijn.

Heb dan echt het gevoel ff naar beneden frisse lucht te halen...

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    Ik had dat ook! Ben wel een stuk korter als jou maar denk niet dat dat uitmaakt..
    Ik was er mee naar huisarts geweest en ben doorverwezen naar cardioloog, heb daar een hartfilm,24u holter en hartecho gehad, conclusie; Niks aan de hand met mn hart (gelukkig) t enige wat ze konden bedenken was dat het inderdaad hormonaal is en door extra bloed dus meer pompkracht komt.
    Ik zou je dus niet te druk maken maar het wel even melden bij je vk de volgende keer..
    Maar t is idd een heel akelig gevoel dat niet zomaar weg gaat helaas..Succes!

4. noralie

noralie Actief lid

18 feb 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya
  5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Dat van het extra bloed wist ik, maar ik had het juist terwijl ik geen inspanning verrichtte, maar gewoon in bed lag... Ik ben nu 30 weken dus wat dat betreft klopt het weer wel. Ik vraag het morgen wel ff aan de vk ;).

Deel Deze Pagina