Hoi meiden Ik leef echt tussen hoop en vrees en loop tegen de muren omhoog. Ik ben 23 jan mn iui gehad vanaf zondag pos getest wel hele lichte testen wat me al zorgen baarde maar ze liepen op dus ik dacht prima, ik voel me zelfs precies zo zoals bij de zwangerschap van mn zoon. Vandaag heel de dag t gevoel dat ik ongesteld moest worden en na het plassen wat roze afscheiding op het toilet papier. Ik had gisteren ochtend met ochtend urine een test gedaan en met uit blinde paniek weer terwijl ik natuurlijk al vaak naar de toilet wat geweest. Test blijft gelijk of zelfa iets minder?? Nu geen roze meer was 1 malig ook geen buikpijn of wat dan ook. Wat denken jullie? Ik.hoop heel erg op positieve verhale van jullie maar ik vrees het ergste.
HCG verdubbeld per 48 uur dus zou ik morgen nog eens testen. Aangezien je gisteren met ochtendurine hebt getest en vandaag niet, denk ik dat je morgen wel een oploop zal zien hoor! Roze afacheiding kan nog van innesteling zijn.
Ja ik weer t dat precies de reden dat ik vandaag geen test zou doen. Maar toen ik dat roze zag raakte ik volledig in paniek en heb snel een test uit de kast getrokken. Bedankt voor je antwoord.
Ik had tijdens mijn 1e en 2e zwangerschappen roze afscheiding na i.u.i. bij de 2e zelfs tot 10 weken af en toe bloedverlies gehad. Bij mij liepen de testen wel op maar was pas gaan testen toen ik een paar dagen overtijd was.
Maar waren ze toen ook zo licht jou testen of wel donkerder? Ik had het bij mijn zoon niet. Afgelopen maandag was de iui 2 wkn geleden, ik dacht wel zou mijn ei misschien toch wat later geweest zijn ondanks de pregnyl? Ik weet wel elke zwangerschap is anders, maar als.ik de vorige x niet traag hcg opbouwde zou dat dan nu wel zo kunnen zijn? Ik maak me er wel echt zorgen over.
Ik teste toen ik al ruim een week overtijd was toen was de test wel donkerder dan die van jou. Daarna (na de bloedingen) heb ik niet meer getest. Ik snap dat je er onzeker van wordt. Ik kreeg al vrij snel een echo, omdat mijn 1e zw een buitenbaarmoederlijke was. Hoe gaat het nu? Is de test al donkerder? Wanneer heb je de 1e echo?
En was het wel mis bij jou dan jim12345? Mn test was vandaag een heel stuk donkerder. Maar het roze bij afvegen neemt wel in frequentie toe. Dus ik ben maar voorbereid op het ergste dan kan het alleen maar meevallen.
Het loopt mooi op! Bij mij ging het goed bij beide zwangerschappen roze afscheiding en bij de 2e dus zelfs rond de 8 weken nog bliedverlies. We dachten echt dat het afgelopen was. Maar gelijk echo en het zag er nog. Blijft wel heel onzeker. Gelukkig vanaf 12 weken geen bloedverlies maar gehad.
Ja vanmorgen heb ik 1 x helder rood gehad na ontlasting en veder de rest van de dag een beetje bruin verlies. Dus ook ik blijf erg onzeker. Heb nog een testje klaar liggen voor morgen. Volgens mij zeg dat ook niks maar ach het geeft me weer heel eventjes rust als hij oploopt en tja loopt hij af weet ik ook waar ik aan toe ben
Helaas meiden, ondanks afgelopen donderdag een goede echo (voor zover ze dat kunnen beoordelen met 5.5 wkn) is het vannacht toch misgegaan.
Heel veel sterkte ik had er nog wel goeie hoop in met je testen maar zoals je zegt testen zeggen niks
Ja joh en ik had donderdag nog een echo gehad, die was ook goed dus was een beetje gerustgesteld. En ik dacht ook zolang ik me zwanger blijf voelen is het goed. Maar helaas voel me nog steeds volop zwanger maar helaas zegt ook dat niks.
Nee hcg zit nog in je lichaam Ik heb zelf 2 x een echo gehad met 5 weken zag er goed uit zover als dat je iets kon zien paar dagen later ging het bij allebei mis Gelukkig reageerde je lichaam er wel goed op Dat die het Zelf afstoot en dat je cyclus weer snel goed is
Tja het blijft gewoon erg vervelend. Maar goed hier komen we ook weer overheen maar het blijft iets verdrietigs.