Hoi meiden, Helaas herken ik me wel in jullie verhaal. Echo gehad, moest 10 wk 2 dg zijn, maar gestopt bij 7,5 week en nu in afwachting van spontane mk. Twee dagen licht bloedverlies en net toen ik dacht dit schiet niet op, wat moet ik nu werd het erger en heb ik nu ook last van buikkrampen. Blijf morgen dus zeker nog thuis. Misschien moet ik ook de visite van zaterdag afbellen, mijn broer en zus zouden naar ons (nieuwe) huis komen kijken. Maarja, geen idee of het nu echt doorzet of nog steeds niet en hoe ik me dan voel. Ik hoop wel dat mijn lichaam het zelf oplost, een curettage zie ik niet zitten, maar net wat iemand al schreef, stel dat het nog een paar weken duurt, op mijn werk weten ze van niks.... lastig!
He Sproet, Het is inderdaad heel moeilijk. En onzeker, het geeft allemaal spanning met zich mee. Komt het wel of niet spontaan, zet het door, wanneer zou ik weer kunnen werken... Je weet niks.. Ik ben na een week toch gecuretteerd, omdat ik er echt in bleef hangen. Na de curettage viel er al een last van me af.. Dit had ik gehad. En ja, ik voel me nog steeds redelijk goed. Ja, up en downs natuurlijk, maar dat zal ook wel blijven tot het moment dat we eventueel weer zwanger zijn. Ik hoop voor jou dat het doorzet! En dat het allemaal een beetje meevalt! Doe maar lekker rustig aan....