Jeetje was vreselijk voor je, Moniek. De keuze is helemaal aan jou, of je nu wacht of een curettage wil. Heel erg veel sterkte!
Hey meid, Ik wil je veel sterkte wensen . Ik kreeg men echo met 10,5 week en het bleek gestopt te zijn bij 6,5 week. Ook ik had gewoon nog verschijnselen. Veel sterkte bij dit verlies. veel liefs sancho
Beste Monique, Toen de missed abortion bij mij werd geconstateerd, wilde ik het er het liefst per direct uit laten halen.. Ik was in paniek. Achteraf ben ik blij dat ik het de tijd heb gegeven. Heb een week 'gewacht' maar wel alvast een afspraak met de gynaecoloog laten plannen door de verloskundige. Als het dan nog niet gebeurd was, kon ik in ieder geval kiezen voor een curettage. De week waarin ik wachtte heb ik heel erg goed en bewust kunnen laten doordringen wat er nou eigenlijk gebeurd was en heb ik met mijn vriend afscheid genomen, op een manier die voor ons prettig was. Wat was ik blij dat ik de tijd had genomen, in paniek kon ik niet goed nadenken. Ik wens je veel goeds toe Amber p.s: na de curettage had ik nog 3 weken een hoog HCG-gehalte in mijn lichaam. Ik dacht dat het er nooit uit zou gaan, maar opeens was het weg. Dus ook dat komt vanzelf goed..
Beste Monique, Vrijdags 3 november hoorde ik dat ik een miskraam had (leef vruchtzkje), maandags 5 novemberhebben ze me tussen de operaties gezet. Zodat ik snel gecrretuurd kon worden. Je hoeft echt niet zes weken te wachten. Het was voor mij belangrijk om het zo snel verwijderd te hebben. De curretage duurt ongeveer tien minuten onder algehel narcose. Na twee dagen was het bloeden gestopt. Mijn advies bel de gyno en maak een afspraak. ( Het verwerken van zo'n verlies doet idereen op zijn eigen manier.) Heel veel sterkte in deze verdrietige tijd. Groetjes, Tineke
Beste Monique, Wat vervelend voor je. Heel veel sterkte! Ik weet wat je doormaakt. Ik heb het zelfde gehad en en tegen mij zeiden ze ook dat ik beter kon wachten. Ik kon daar goed in komen omdat het me wel goed leek als het lichaam het er zelf uit zou werken en ik dacht dat ik dat emotioneel wel aankon. Het is nl. niet niks om rond te lopen met een dood vruchtje. Het is bij mij spontaan begonnen na 11.5 wk (vorige week woensdag) terwijl het ook bij de 5/6 de wk al was opgehouden met groeien. Mijn ervaring was niet heel prettig aangezien het bij mij met erg veel bloedverlies gepaard is gegaan (dit is natuurlijk per persoon verschillend) en ik uiteindelijk dezelfde dag alsnog gecuretteerd ben. De curettage viel mij reuze mee waardoor ik persoonlijk als met het nogmaals zou gebeuren (wat ik niet hoop natuurlijk) er voor zou kiezen meteen gecuretterd te worden. Maar dit is helemaal aan jou natuurlijk. Zorg wel dat je het verwerkt. Sterkte! Groeten, Corien
heel veel sterkte en idd wat andere zeggen. er zit nog steeds hcg in je bloed, daarom reageert je lichaam zo. gr en veel liefs