Even ervaringen hoor... Ik heb 16 januari een MK gehad, en 4 dagen later, dus de 20e, een nacurettage. En verlies nu weer bloed: ben ik nu dan alweer ongesteld? Is dat niet heel snel? Ik bedoel: ik heb 8/9 dagen geleden een curettage gehad! Ben benieuwd of dit nou normaal is?
Het kan je menstruatie zijn. Het was een leeg vruchtzakje toch? Dan zou het kunnen dat je hcg al langer heel laag was en dat je allang weer een eisprong hebt gehad. Maar het kan ook een rest zijn (heel onwaarschijnlijk in jouw geval) of een ontsteking. Zal wel niet, maar hou even in de gaten of het een 'normale menstruatie' is en bel bij koorts meteen de gyn. Maar ik hou het op een menstruatie, kan heel goed. Suus
Ik heb dat ook gehad. Ik heb een MA gehad en na de curretage bleef ik in eerste instantie een week bloeden. Niet heel veel, vergelijkbaar met een lichte menstruatie. maar met veel inspanning of bijv. seks bloedde ik toch wel steeds weer... uiteindelijk na 35 dagen echt ongesteld geworden en daarna niet meer die ´spontane´ bloedingen gehad!
Denk idd dat dat het is, want gisteren hield het alweer op. Goed om te weten, is dus onschuldig? (Nou heb ik sowieso wel volgende week maandag nacontrole, dus kaart het wel even aan, wat de gyn daar dan van vindt).
Als het steeds zo blijft, inderdaad echt even aan de bel trekken. Als het bij één keer blijft, is het idd misschien inspanning geweest. Suus
Ja. 't was de eerste echte grote inspanning na een week rust. Van het kinderfeestje zelf en alle inspanning daar (bijna de hele middag gestaan), ben ik niet extra gaan vloeien. Maar we houden het in de gaten, zeker ook omdat mijn HB (heb vorige week even laten prikken en net even voor de uitslag gebeld), nog maar op 6,4 zit... (en ik zit aan de staaltabletten en vreet me suf aan biefstuk, appelstroop, volkoren brood en groene groente. En gebruik bijna geen melkproducten, dus daar gaat mijn ijzer ook niet naar toe). Dus laatste wat we willen, is weer al dat gevloei, want ik hoop toch wel dat met 1 ronde wachten, mijn lijf weer zodanig in conditie is dat we er weer voor kunnen gaan Deze ronde dus toch maar even actief aan de anticonceptie dan... nu zwanger worden is echt geen goed idee
Vloei alweer nu, dus heb toch even de poli gebeld en assistente heeft even overlegd en toch maar even morgenmiddag een afspraak bij de gyn. De 4e trouwens, die ik in 3 weken tijd dan ga zien, maar OK
Ja, nou, moet wel zeggen dat ik blij ben dat ze het zekere voor het onzekere nemen en me niet afschepen met: is allemaal wel normaal. Ze vonden het vooral een beetje gek omdat ik een week niet gevloeid heb en dan nu ineens weer wel. Dus nou, fijn iig dat er even naar gekeken wordt, weet ik morgen tenminste ook weer zeker of het wel of niet OK is...
ha meiden, Ben wel benieuwd hoe het vorige week is afgelopen rozemarijke! Heb ongeveer hetzelfde... 10 januari bleek bij een echo dat ik een miskraam heb gehad en ik ben 18 januari gecurreteerd. Heb daarna twee keer wat bloedverlies gehad na inspanning en afgelopen vrijdag ben ik ongesteld geworden. Maar in veel lichtere mate dan normaal en veel korter! Uit het bloed bleek dat alles goed was, dus daar vertrouw ik wel op. Maar de gynacoloog vertelde dat als ik altijd een hele regelmatige cyclus had (en die had ik), daar nu ook wel vanuit kon gaan. Misschien is het dus deze keer nog even rommelig en zal de volgende cyclus normaal zijn. Ben benieuwd naar hoe het verloopt.
Waren hier toch restjes rommel, bleek op de echo die ik toen op die afspraak gehad heb. Momenteel lijk ik net mijn eisprong gehad te hebben, (ik temp), dus met een week of 2 zou ik dan echt ongesteld moeten worden, (of niet, dan gaan we testen ).