hartje klopt nog wel, maar kindje is kleiner geworden!

Discussie in 'Miskraam' gestart door marsab, 14 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    pff Trees, toch de bevestiging van wat je eigenlijk al voelde, maar wat komt de klap toch hard aan...
    Heel veel sterkte! Rust lekker uit op vakantie en ik hoop, ik hoop echt vanuit de grond van mn hart dat het jullie een keer gaat lukken! Net als wat de gyn zei: geef niet op!
    heel veel sterkte!!!

2. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik ben echt de dagen aan het aftellen, word helemaal gek van het lange wachten.
    Had vannacht al gedroomd dat we met de hele familie bij de echo zaten, maar dat de gyn er zelf nog niet was.
    Dus had mijn zus maar ff een kijkje genomen bij mij met dat ding! :$
    OMG, echt te ziek voor woorden hahaha! Het hartje klopte wel in mijn droom trouwens.....Hopelijk in het echt ook. :(
    Ik merk dat de onzekerheid me opbreekt...

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    geloof ik best dat je de dagen aan het tellen bent ... die onzekerheid is het ergst van alles
    ik wacht ook al sins maandag 6-7 toen had ik een echo wat er niet goed uit zag nu mag ik morgen na de gyn brrr ... maar weet wel dat de dagen wel maanden lijken te duren ..
    ik wens je heel veel sterkte toe en hoop van harte dat je droom ook echt uitkomt gun het jullie ....

liefs nic

4. Trees

Trees Niet meer actief

marsab ja dat wachten is echt killing! Nog twee dagen toch? Ik denk aan je en hoop dat de tijd een beetje snel mag gaan. Knuffel

5. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Och Marsab meid wat vervelend om dit nou te moeten lezen!!! Die onzekerheid is ook zo erg!!! Ik hoop dat er toch een wonder is geschied. Heel veel sterkte met afwachten, ik denk aan je de komende dagen!!

Trees heel veel sterkte!!!!

6. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Dank je wel meisie! Jij bent al bijna uitgeteld, je ventje mag al komen! Wat super zeg! Spannend hoor! :)

7. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik wil je ook heel veel sterkte wensen de aankomende dagen! Wat moet het wachten nu lang duren voor je!

Veel liefs en een dikke knuffel!

8. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    heel veel succes morgen

twinny

9. Trees

Trees Niet meer actief

hi meis wij gaan morgenochtend vroeg weg op vakantie. Ik zal pas na mijn vakantie lezen hoe de echo was. Ik wil je in ieder geval heel veel succes en sterkte wensen alvast. Ik zal in de auto wat duimpjes voor je laten draaien. Liefs Trees

10. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Veel succes morgen!

11. Loe

Loe Niet meer actief

Van mij ook. Ik denk aan je!

12. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Veel succes morgen marsab!!

13. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey meis, zie nu pas dit bericht!
    wat verschrikkelijk zeg, ik hoop en duim in elk geval voor een goede afloop! succes!

gr. kim en aidan en hayley

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @marsab: pff spannend nu zeg, nog een nachtje slapen en dan zal je weten hoe het met je kleintje is... ik hoop zo dat ie lekker gegroeid is en dat jullie een prachtig hartje mogen horen morgen! dat wachten is echt vreselijk! sterkte! ik hoop dat je een beetje slaapt vannacht...

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    Heel veel succes en sterkte vandaag!

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Dank je wel meiden! Doet me zo veel goeds....
    Nog 1,5 uur ben ik "misschien" zwanger, daarna weten we precies hoe we ervoor staan.
    Ik ben ook bang, dat áls het hartje nog klopt, het over een paar weekjes alsnog fout gaat. Ik bedoel het kindje heeft dan toch een groeiachterstand gehad, is het wel gezond?!
    Of nog erger....dat alles goed mag blijven gaan, we op de 20 weken echo te horen krijgen dat dit kindje niet helemaal gezond is....
    We hebben gewoon zulke dubbele gevoelens op dit moment.
    Eerst de echo maar eens afwachten, ik weet het, maar toch spookt er van alles door je hoofd.

Jullie horen zo snel mogelijk van mij hoor.
    Dikke kus voor jullie, bedankt voor het lieve meeleven!

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Je zorgen zijn duidelijk - en ik snap het heel goed. Toch hopen dat er niets aan de hand is; eerst deze horde maar nemen en dan weer een stukje vooruit kijken. Sterkte, lieverd.

18. Loe

Loe Niet meer actief

Marsab, ik zit al de hele ochtend te kijken. lees nu je bericht. Ik hoop zo dat het goed is voor je. Hoe dan ook, wij wachten hier op je!

19. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Mijn duimen draaien!!!

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009