hartje klopte niet?!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Ukkie88, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Misschien vinden jullie het lachwekkend, maar ik lag nog harder hier!!!
    Als jullie denken mij hier mee te hebben, dan hebben jullie het goed mis!!!!
    Maar dames ik heb wel wat beters te doen op mijn vrije avond dan te zitten bekvechten op een achterlijk topic ;) dus heel veel plezier hier nog met elkaar en jullie kunnen van mij de pot op!!!!!
    Zielig gedoe hier zeg, echt bah gewoon.....
    Hahahahaha

2. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

En trouwens Tante Mars, ik heb jullie weer een typ berichtje bespaard....

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    wat zwam je ?

4. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Het feit alleen al dat je er zo enorm op in gaat.. Daarmee vind je dus dat je jezelf moet verdedigen.. En als er niets aan de hand is, hoef je jezelf ook niet te verdedigen.. Jammer dat je op deze manier aandacht trekt.. Maar ja.. Negatieve aandacht is ook aandacht...

5. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Snap je hem niet???? Hahahahaha
    Ik bedoelde dat ik jullie een typ berichtje heb bespaard om mij te blokkeren/verwijderen ;)

6. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Toedeledokie dames!!!!

7. Pascale75

Pascale75 Actief lid

15 jun 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    Eindelijk; opgeruimd staat netjes.

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hoi Ukkie,

Ik snap het ook niet zo goed hoor. Ik lees nu terug in het topic over hcg en bloedwaarden en daar spreek ik je aan met Cyntje. Dus je hebt in een paar dagen je naam veranderd. In dat topic is nog geen sprake van zwangerschap, maar nu zou je in ene keer elf weken zwanger zijn geweest.

Mocht het echt zo zijn dat je een miskraam hebt gehad, dan wens ik je heel veel sterkte toe.

Mocht je het verhaal toch verzonnen hebben, om wat voor reden dan ook, dan vind ik dat heel erg. Je hebt geen idee waar je over praat en eigenlijk vind ik dat de toegang tot dit forum je ontzegd moet worden.

9. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Nu snap ik er niks meer van ................... is het zoo moeilijk om eerlijk te zijn?!?!

10. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik lees nu nog even de berichtjes boven mij en ben er nu helemaal van overtuigd dat dit verhaal verzonnen is. Iemand die een miskraam krijgt gaat zichzelf niet zo vrolijk zitten te verdedigen.

Echt heel jammer hoor Ukkie/Cyntje of wie je dan ook mag zijn :(

11. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Hahaha nog 1tje dan ;) dan heb ik me lolletje ook weer gehad!!
    Als ik aandacht wil trekken zou ik toch echt wel met andere dingen aankomen ;) maar ik zou NOOIT dit verzinnen "om aandacht te trekken" jammer genoeg zijn er inderdaad meiden die dit doen, maar plaats niet alle meiden in een hokje zie met een "vaag" verhaal aankomen. Maar blijkbaar is dat erg moeilijk op dit forum....

12. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Inderdaad zijn er veel meiden van dezelfde leeftijd die heel volwassen zijn. (waarschijnlijk het merendeel). Dus ik scheer zeker niet alle leeftijdgenoten over een kam. Het was niet mijn bedoeling om daar iemand voor het hoofd te stoten. Op de leeftijd van 21 zitten er echter nog echte pubers tussen. Vandaar mijn eerste gedachte het zal de leeftijd wel zijn.

Op Ukkie88 reageer ik niet meer, ze is hopelijk verdwenen. Al lijkt ze zelfs daarover te liegen. Onkruid vergaat niet.

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    En toch maar steeds weer terug komen, over laag gesproken :S

Dames zullen we gewoon met zijn allen dit topic vanaf nu gaan negeren in de hoop dat er snel een moderator komt om de boel te sluiten?
    Zo heeft zij in ieder geval geen lol meer en bespaart het ons een hoop ergenissen.... Die tijd kunnen we beter in leuke topics steken of mensen die wel eerlijk zijn!

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nee meid weet ik wel dat je het zo niet bedoelde en ik voelde me in principe ook niet aangesproken (ik vind mezelf toch eigenlijk best wel volwassen voor mijn leeftijd) het ging mij er alleen maar om dat ik toch ook wel twijfel aan haar leeftijd (blijkt nu ook wel weer doordat ze steeds terug komt)... Maar dat komt misschien omdat vriendinnen van mijn leeftijd gewoon verder ontwikkeld zijn en wel meer weten over zwanger zijn etc ook al willen zij dit zelf nog niet!
    Maar ik zag het niet als over een kwam scheren hoor :) bedoelde dus dat de meeste van 21 die ik ken niet zo zijn en toch zeker wel het verschil weten tussen inwendig en uitwendig ;)

15. Pascale75

Pascale75 Actief lid

15 jun 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    Ik wil graag nog 1 ding kwijt dames; het doet me echt heel goed dat ik niet de enige ben die er dus zo over denkt.
    Toen ik vanmiddag mijn bericht plaatste had ik ergens wel het nare gevoel dat ik veel commentaar kon verwachten maar dat had ik voor lief genomen omdat ik me écht niet meer kon inhouden.
    En gelukkig blijk ik niet de enige te zijn.

Thnx!!!

16. bereke

bereke Niet meer actief

Wil alleen maar even zeggen dat ik het knap vind dat veel dames hier direct door hebben wie "fake" is en dat dit vaak dezelfde persoon is achter verschillende namen. Ik ben zo'n muts die dit nooit door heeft namelijk ;) ...

17. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Zou het echt verzonnen zijn? Dan voel ik me wel heel erg achterlijk dat ik er steeds op in ben gegaan...;)

Het viel me inderdaad wel op dat dingen niet klopten. Je weet zelf wel of je een inwendige of een uitwendige echo hebt gehad. Iedereen vroeg: Heb je het hartje op het beeld ZIEN kloppen? Daar kwam geen reactie op. Je weet toch wel wat je op de echo hebt gezien? Ik kan me nog voorstellen dat je bepaalde metingen niet onthoudt, maar een kloppend hartje vergeet je heus niet! Ik vond het ook al vreemd dat er ineens na alle vage testen vanalles werd onderzocht inclusief echo's.

Toen was ze ineens 11 weken zwanger. Dus dan moet er een kindje van ongeveer 4 cm met een kloppend hartje te zien zijn geweest. Heb ik gevraagd aan haar hoe dat zat, ook geen reactie. Op alle vragen werd niet gereageerd. Heel vreemd om niet te reageren als mensen je willen helpen... Ze reageerde vooral niet op de mensen die wat meer kennis hebben wat betreft echo's, onderzoeken, enz. Daarna ineens een miskraam, zonder enige uitleg hoe het allemaal is gelopen. Daar nog bij de verschillende nicknames, Cyntje & Ukkie.

Oooh, wat voel ik me achterlijk en in de zeik genomen! Had het ook kunnen weten, ik heb meer van zulke personen meegemaakt op verschillende fora.:x

18. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ukkie=Cyntje=toevallig ook Chocoladekoekje?????

Wat een vreselijk mens en wat erg voor de meiden/vrouwen hier die echt proberen zwanger te worden en waarbij het moeilijk gaat!!

@Jippie, neem het vooral je zelf niet kwalijk!!! Ik heb haar al op verschillende forums 'gezien' en haar typstijl is altijd hetzelfde en bepaalde pers. gegevens ook. Vandaar dat ik haar gelijk dacht te herkennen. Voor hetzelfde geld was het wel een serieus iemand geweest en dan is het alleen maar fijn dat je serieus op haar vragen in gaat!!

Liefs Lara

19. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Chocoladekoekje schreef eerst onder de naam Michellexx mee. Dat is naar mijn weten weer iemand anders, maar nu begin je natuurlijk overal aan te twijfelen...

20. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Och Jippie, neem het jezelf niet kwalijk. Het zegt meer over haar dan over jou. Jij bent waarschijnlijk iemand die denkt dat je niet zo kunt zijn, omdat je je absoluut niet kunt voorstellen dat iemand dit verzint. Het siert je eerder dan dat ik je achtelijk vind!

Deel Deze Pagina