hartje klopte niet?!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Ukkie88, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    jezelf niks kwalijk nemen, ik snapte er meteen al niks meer van.

Geen hartje zien kloppen vervolgens geen echo gehad, vervolgens uit wendig toen gebeld en toen was het inwendig, je weet toch of je met je benen wijd ligt ja of nee. En dan ja gewoon ongeloof lijk

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Jippie, Kleintje88 is niet Ukkie of Cyntje hoor.

Kleintje zit hier gelukkig wel heel serieus.

En voel je niet lullig dat je er serieus op ingegaan bent. Bedoel, wie verzint nou zo'n verhaal? Dat verwacht je toch niet?

3. Pascale75

Pascale75 Actief lid

15 jun 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    @Jippie; je moet het jezelf inderdaad niet kwalijk nemen hoor. Je wilt gewoon mensen helpen en je eigen verhaal kwijt kunnen toch?
    De één heeft het net even iets sneller door dan een ander en dat geeft helemaal niks.

Even voor de duidelijkheid = Ukkie88 was inderdaad voorheen cyntje88.
    Er wordt nu uitgezocht of ze ook chocoladekoekje is.

4. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Idd kleintje zit hier al een tijdje ;) En is serieus !! :)

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik voel me wel erg stom, hoor. Ik heb het meerdere keren meegemaakt op een forum en een paar keer was ik degene die zo'n iemand "ontmaskerde" op een forum en alles heb helpen uitzoeken met de moderators. En dan gaat me nu niet een lichtje op?!;)

Nu ik de reacties van Ukkie/Cyntje lees op jullie berichtjes, weet ik zeker dat het niet echt was. Iemand die echt een miskraam heeft, heeft wel wat anders te doen dan doodleuk ruzie te zoeken op een topic, weet ik uit ervaring. Wat zijn mensen toch ziek om zoiets te faken om aandacht te krijgen!

Sorry, was inderdaad in de war met Kleintje. Heb het al veranderd in mijn vorige berichtje. Kwam doordat Kleintje ook 88 achter haar naam heeft staan, foutje. Sorry Kleintje!

6. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Chocoladekoekjes heeft hier niks mee te maken!
    Heb Lotte (Administrator) al een PB gestuurd en weet het

Even om negatieve dingen over Chocoladekoekje te voorkomen

7. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    @Pechvogel, ben het helemaal met je berichtje op de vorige pagina eens!!! Het siert Jippie juist dat ze het niet doorhad.

Kleintje88, hahahaha, nee zij is inderdaad helemaal 'echt' en zit gezellig in het Maart Mama's 2010 groepje waar ik ook bij zit ;)

Liefs Lara

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ukkie Je zou natuurlijk niet willen dat er onnodig mensen gekwetst worden, nobel van je!

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik wou al zeggen :p
    Ik heb hier niks mee te maken ik ken die hele Ukkie niet en ik ben gewoon Kleintje88 geen Ukkie88 :p
    Maar geeft niks hoor jippie ;) als de administrator nu maar niet de verkeerde gaat blokkeren hahaha!

10. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Even ter herhaling:

Chocoladekoekjes heeft hier niks mee te maken!
    Heb Lotte (Administrator) al een PB gestuurd en weet het

Even om negatieve dingen over Chocoladekoekje te voorkomen

11. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ukkie Ik dacht dat je weg zou gaan, doooeeeiii!:x

Kleintje88 Kus voor jou, sorry voor de verwarring!

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Jippie ik kan me trouwens goed voorstellen dat je toch veel verhalen serieus neemt, je gaat er natuurlijk niet vanuit dat iemand over zulke dingen liegt!
    Helaas heb ik zelf ook op verschillende fora's meegemaakt dat mensen liegen (overigens geen zw fora's) en dan ook heel erg tot aan zelfmoord toe! Dan ben je wel iets voorzichtiger....
    Voorheen was ik ook goedgelovig maar tegenwoordig ben ik wel wat voorzichtiger....

13. Pascale75

Pascale75 Actief lid

15 jun 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    Heb wel wat teweeg gebracht geloof ik op dit topic:p
    Enne... ukkie nu nog steeds niet verdwenen??

14. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb het anders ook vrij snel door, meestal krijg je wel een voorgevoel als bepaalde dingen niet kloppen.

Heb meerdere keren meegemaakt dat meiden schreven over een zwangerschap, miskramen en over doodgeboren kindjes, wat uiteindelijk helemaal niet waar bleek te zijn. Toen ik mijn twijfels openbaar maakte op het forum, werd ik zelfs door de desbetreffende persoon bedreigd, dat ze wel even langs zou komen om me te grazen te nemen (ander forum, niet hier). Dus over het algemeen ben ik niet zo goedgelovig meer...

15. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Whaha wat een gedoe zelfs me neefje van 5 weet het verschil tussen inwendig en uitwendig. En gelukkig bestaat er Ip adressen dus kunnen ze zo zien welke profielen er gebruikt worden onder haar IP.

16. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ik heb dit topic echt met verbazing zitten lezen, die is niet helemaal goed hoor! Mijn gevoel zegt dat het een puber van hooguit een jaar of 13 is die hier wat aandacht heeft lopen trekken. Ukkie je beseft kennelijk niet wat een echte miskraam voor ellende met zich meebrengt. Heb een beetje fatsoen en speel dit soort tragedies voortaan lekker met je barbies na.

17. Donja

Donja Actief lid

23 jun 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    Het werd Ukkie zeker te heet onder de voeten, toen ze zelf niet meer onderuit kon komen met haar leugens, en besloot om er een miskraam van te maken :x

Ze weet alleen niet, dat ze er andere mensen mee kwetst

Maar ach het kind heeft haar aandacht weer gehad, en kan ze nu lekker slapen, met haar teddybeer naast zich :D

Deel Deze Pagina