Ik weet al een paar dagen dat ik zwanger ben. Als het goed is ben ik nu 5 weken zwanger. Ik heb diaree en had net een klein nlein inie minie soort balletje zien liggen van bloed. Het is blijbaar niet vaginaal want bij het afvegen heb ik niets. Ik weet dat het dan wel niets ernstigs kan zijn maar mijn handen die trillen helemaal na 2 jaar een wondertje en nu ben ik zo bang dat er iets mis gaat. Wie heeft er wel eens met 5 weken een echo gehad zouden ze maar kunnen geruststellen? En ik heb vaginaal geen bloed dus zal het wel goed zijn sorry allemaal maar echt ik voel me niet echt prettig
Snap dat dit soort dingen je bloed onzeker maken... is ook niet leuk. Op een 5w echo is zo weinig te zien dat ze het bijna niet doen...om dames niet nog onzekerder te maken. Je kan er van uit gaan dat als je verder geen bloed verliest...en geen zwaare krampen heb in je onder buik dat er niets aan de hand is. Diaree komt vaker voor omdat je darmen sterk reageren op verandering in je hormoon huishouding. (ik had altijd 1x diaree vlak voor me eisprong en vlak voor ongi...en een poos, meer dan eens, toen in net zwanger was..) Als je je al heb aangemeld bij een vk kan je je vraag daar ook kwijt..misschien kan die je beter helpen, suc6