Ik vind wel dat ze je daar een beetje onterecht ongerust maken hoor... Gebeurt zoo vaak dat je met 5 weken nog niets ziet op de echo. Ik had een termijn echo met 5 weken en 2 dagen, maar daar zag je ook alleen een vruchtzakje op... meer niet. De gyn zei toen ook van, je bent nog te pril zwanger om iets te zien en moest 2 weken later terugkomen voor een nieuwe echo. Ik kwam terug met 7 weken en 3 dagen en wat een wereld van verschil zeg! Toen zag je al een heel heel klein mini-mensje met een kloppend hartje. Dus (makkelijk gezegd) maak je niet al te veel zorgen hoor
Hier hetzelfde... bij 5 weken en 4 dagen ben ik met spoed geopereerd... ze dachten eerst aan een BBZ dus moest eerst een echo gemaakt worden... toen was er ook alleen nog maar een vruchtzakje te zien.. bij de volgende echo zag en hoorde ik het hartje dat was geloof ik bij 7 weken ongeveer
bedankt allemaal voor jullie reactie,s het helpt echt ,maak me zeker minder zorgen ... ik moet volgende week woendag dan ben ik 7 weken ... Ik hoop zo dan ik dan een mooi hartje zie .. en ik ga dan meteen zeggen dat ze niet zo vroeg over een hartje moesten beginnen ze maken mensen voor niks ongerust .. liefs flower
Ik had ook met 5 weken en 3 dagen alleen een lege vruchtzak. Mijn volgende afspraak was met 9 weken en 4 dagen en daar zat opeens een baby! In die tussentijd was ook erg zenuwachtig, maar blijf positief denken.
jeetje maar dan moest jij gewoon 4 weken in de zenuwen zitten pfffffff dan valt dat weekje van mij wel mee .. nou na al deze berichten heb ik eigenlijk geen reden meer om mij ongerust te maken ,voel me ook goed heb geen bloedverlies gehad en ook geen buikkrampen .. liefs
Die apparatuur is zo gevoelig. Als ze maar een halve milimeter afwijken qua meting scheelt het zo een week. ik had mijn eerste echo bij 5+2. Ook nog geen hartje. Vonden ze alleen maar logisch, arts zei dat dat nog zeker twee weken ging duren. En hij zij ook dat niemand op de dag nauwkeurig kan meten. Bij 11 weken de tweede gehad en was toch een heel duidelijk kloppend hart. Misschien hebben ze net ff scheef gemeten en ben je een paar dagen korter zwanger. En volgens mij klopt het hartje ook pas na 6 a 7 weken. Wel balen dat ze je zo in de stress laten zitten. Kan nu wel zeggen dat je je niet druk moet maken, maar dat doe je toch wel. Heb vertrouwen in een mooie echo volgende week.