Sterkte meid! Ik hoop alsnog op positief nieuws voor jullie dat je het wel kan voldragen en toch nog een gezond kindje krijgt! Iemand van mijn zwangerschapsgym had dit ook en moest heel veel rusten, ze heeft nue een gezond jochie!
Wat een verschrikkelijk nieuws! STERKTE voor jullie, hopelijk kunnen ze toch nog iets voor jullie doen!
hartstikke bedankt voor al jullie lieve woorden en steun ik heb er echt heel veel aan... echt heel erg lief en ik wens jullie zowiezo heel veel sterkte en geluk met je zwangerschap liefs shiva
ow jeetje, ik weet niet wat ik moet zeggen. wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd en zal hard duimen dat het toch nog goed komt. Dikke knuffel
ook vanaf hier veel sterkte gewenst, en we hopen op positief nieuws na dinsdag. succes met de punctie, de een vind het mee vallen, de ander niet. hem hem zelf gehad met 22 weken en 2 dagen, en vond het niet prettig, maar achteraf viel het mee. succes anita
Ojeee wat een schok! Absoluut niet wat je verwachtte...... Ik wens jullie heel veel sterkte toe! Liefs
Ik lees dit topic pas net! En ik lees het laatste met de tranen in mijn ogen! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd!