Hallo, Allemaal gefeliciteerd natuurlijk! Ik hoop dat ik mijn onderwerp hier goed plaats... anders hoor ik het wel? Ik ben net zwanger, maar heb volgende week al mijn eerste echo. Als het goed zit willen we de naaste familie inlichten, ouders, broers en zussen... Het leek me leuk om een tshirt bij ons zoontje aan te doen. Hopelijk snappen ze de hint dan iets eerder als bij de eerste.. Ik er al verschillende gehoord en gegoogled., maar nog niet een waarvan ik denk die is het. Dus dacht wie weet heeft hier iemand een creatief idee??? Deze had ik zelf; 1) Ik speel straks niet meer in mijn (eendje=plaatje) (zie ik wel erg veel) 2) Voorkant: IK ben de liefste, Achterkant: grote broer (beetje simpel?) 3) My mom is pregnant en all i get is this lousy tshirt (te lang voor simply colors) 4) Voorkant: Stoer, Achterkant: ik wordt grote broer (beetje saai) Nou wie kan mij helpen????
wij hadden: PSSST: (en dan in kleinere letters) mama heeft een baby in haar buik of deze "pssst. ik heb een geheimpje". op de achterkant van het shirt stond: "nee, niet op mijn rug, maar in mama's buik".
Nee hoor haha tis ook moeilijk wij hadden Geef mij maar een dikke kus.........want ik wordt grote zus.......(is ook vrij standaardt)Hoewel opa's en oma's dat waarsch.niet zo zien.... Verder kan ik je niet echt helpen.... En OJA gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wij hadden een shirt met op de voorkant: "k ben blij (met een smiley eronder). En op de achterkant: Ik krijg een broertje of zusje erbij! Vonden de opa's en oma's erg leuk.
Hihi, om mijn zoontje nou te laten zeggen dat hij zus wordt snappen ze helemaal niet denk ik, hahaha... Thx... ga nog maar ff googlen, leuk idee in het hoofd, maar uitvoerbaar, moeilijk.. Jij ook gefeliciteerd, 2 nog wel! wauw!
Wij gaan overmorgen hetzelfde doen: ons zoontje krijgt ene shirtje aan met: ik ben stoer, ik word grote broer! Misschien iet zo origineel, maar voor mensen die dit nooit eerder hebben gezien ( opa's en oma;s) is het echt erg leuk! ( denk ik).
Dat is waar druif! Ik laat mijn vriend wel de leukste kiezen die ik tot nu toe heb... Veel plezier met vertellen!
Wij hadden ook de (niet zo originele ) Stoer... ik word grote broer. Maar de grootouders enzo kenden dat niet. Maar ook eer zij dit doorhadden... We hebben echt tegen ons zoontje moeten zeggen: "laat je shirt eens zien aan ..."
Hoi Gefeliciteerd! Wat ook leuk is.. Sterk en stoer.. Dat moet als Grote Broer!! Ik heb mijn shirtje (voor mn dochtertje) bij joepiedepoepie.nl besteld. Kun je veel tekst kwijt en de kwaliteit is erg goed! Groetjes Ess
wij hadden een t shirt gekregen, alleen hebben wij al een meisje, hier stond op: GEEF ME EEN KUS IK WORDT GROTE ZUS!