Slijm...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door toet, 19 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

Ik verlies iedere dag steeds meer slijm :oops: zo erg zelfs dat ik schoon ondergoed aan moet trekken,het is echt heel wit...hoort dit?

Groetjes,

2. RedRose

RedRose Actief lid

14 sep 2006
    235
    0
    0
    Ik heb er ook last van. En ik weet nog dat ik het bij mijn dochtertje ook had. Ik had toen altijd een inlegkruisje had. Zou t ff melden bij de vk. Helemaal gezien je aantal weken zwangerschap. Succes

3. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Het word bij mij ook steeds wat meer en is ook wit.
    En inderdaad trek ik liefst ook wat vaker op een dag schone ondergoed aan, want ik vind het zo vies voelen en vooral als net even naar de wc bent geweest.
    Is het koud en plakt...bah!

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Het kan zijn dat je de slijmprop aan het verliezen bent.

5. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Hallo daar,

ik heb er ook last van, inlegkruisjes voelen echt vervelend maar heb nu iets nieuws. ik koop van die keukenrollen (die echte goede die je nat kunt maken en die dan niet stuk gaan, bijna stof). Doe vouw ik netjes op en stop in mijn onderbroek, absorbeerd genoeg en bij iedere wc-gang (toch heel vaak nu) een nieuwe, super!
    En je kunt het gewoon doorspoelen.

Hoop dat je er wat aan hebt,
    groetjes Lisette

6. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Tijdens mijn zwangerschap had ik ook last van supervele witte afscheiding en bij mij werd het alleen maar meer. De Libresse had een goede klant aan mij, dus ja het is normaal.

Groetjes Monique76

Deel Deze Pagina