Ik zit erg te twijfelen wanneer ik voor een pretecho wil gaan. Het kindje is pas na een week of 26 wat mooier om te zien, omdat het dan ook wat vet krijgt. Met 21 weken heb ik een standaardecho. Aangezien wij ws ook het geslacht willen weten wilden we dit dus met de pretecho doen (dan heb je het op dvd en is de sfeer ook beter, niet zo medisch). Dus, hadden we bedacht dat we het vóór de standaardecho wilden (rond de 19weken). Het ene echobureau zegt dat dit goed kan, je kan het kindje dan nog in zijn geheel in beeld zien. Een ander bureau raadt het sterk af, zegt dat het geldverspilling is en dat je echt beter na 27 weken kan gaan. Wij willen het geslacht z.s.m. weten zodat we er zo lang mogelijk tijdens de zwangerschap van kunnen genieten. Wanneer doen jullie de pretecho? Zijn er mensen die ervaring hebben met een vroege of juist een late pretecho?
Wij hadden de pretecho bij 18,5 weken! Dit was omdat ik het een leuk kerstkado vond voor mijn man! Wij wilde eerst ook pas zo rond de 25 weken een pretecho laten doen, maar kon het gewoon niet laten. Maar...het gezichtje kon ze niet helemaal goed zien (ik had er geen problemen mee!) Dus vroeg ze of we nog een keer gratis terug wilde komen! Nou daar zeg je geen nee op! Nu hebben we morgen de screeningsecho, dus we hebben de gratis pretecho in week 26 gepland, volgens die vrouw een hele goed tijd om alles echt goe dte kunnen zien! Ja wij hadden dus mazzel, maar ze zei zelf dus dat het rond de 25/26 weken het mooiste is!
Ik heb m net gehad, was 28 weken... Vond ik errug leuk, omdat het al zo'n lief klein dik babietje was *zucht*
Ik ben ook van plan om het rond de 25/26 weken te doen. Maar dat is puur omdat ik deze week de 20 weken echo krijg en te horen heb gekregen dat het rond die tijd goed te zien is. Als je baby het toe laat
wij hebben met de 20 weken echo te horen gekregen wat het geslacht was en afgelopen zaterdag met de pretecho echt goed gezien. Wij hebben dus met 28 weken gedaan en het was SUPER. Van mij mocht ie er al uitkomen. Zo mooi om te zien en idd lekker vol en niet eng.
Wij hebben de pretecho met 27,5 week laten maken. Dit wel in 3/4d. Zie de foto's in mijn album. Zou het niet veel eerder laten doen, pas vanaf 27 weken vormen ze een vetlaagje en dan is je echo mooier.
wij hebben een 3D/4D echo gehad bij Merijn met 28 weken, dat was de mooiste tijd voor een 3/4d echo zeiden ze tegen ons.
Nou... In ieder geval niet met 18 weken als ik de reacties lees! Bij mijn dochter had ik op medische indicatie een tweede echo rond de 32 weken geloof ik. Hoewel het 2D was had ik heel erg het gevoel dat we alvast een voorstukje te zien kregen van hoe het straks zou zijn. Heel leuk om al naar het gezichtje te gluren. Maar ja, ik vind die 21 weken nog zoooo lang duren. Ik zou het geslacht wel willen weten! Nou ja, bedankt voor de tips iig! Miekie82, jullie hadden helemaal mazzel met een tweede gratis echo! Leuk hoor...
tegen mij vertelde ze dat als je na je 28 weken komt dat de foto's niet zo mooi zijn, omdat het kindje te groot is dus ik ga maar op week 24 en als ze niet mooi genoeg zijn ga ik lekker nog een keer hahah
Ik heb idd ook vaak te horen gekregen dat je niet na 28 weken moet gaan omdat het dan te groot zou zijn. Maaaaarrrr je hoort zoooooo veeeeel pff, word er niet goed van
Wij waren met 27 weken gegaan. Er staat een foto in mijn album. Wel heel grappig dat ze dan al lijkt op hoe ze eruit ziet nu! Met week 31 zijn we nog een keer gegaan voor een pretecho. Nu lukte die niet omdat Jaime met haar snoet in de placenta gedrukt zat (vond ze schijnbaar erg prettig). Los daarvan zijn ze dan al best wel groot! Ze passen dan echt niet meer voor een groot stuk op dat beeld. Ik zou als ik jou was rond die week 27 gaan, dan zijn ze ook wat spekkiger
wij gaan met 25 weken, er is inderdaad verteld het niet eerder te doen. en na al die reacties gelezen te hebben twijfel ik of ik de #3D echo niet twee weken zal verplaatsen. wil toch wel en wat realistisch beeld van me kleintje zien.
maar heb iemand niet eerder een pretecho laten maken? bv inderdaad rond 18 wkn ofzo.. ik wil namelijk ook graag het geslacht weten en wou het volgende maand bij de 9 maandenbeurs laten doen. ze kunnen dat toch wel duidelijk zien dan?
Wij doen het met 27,5 weken. Vorige keer hadden we met 30 weken laten doen. En dan kun je idd echt de gelaatstrekken al goed zien. Hij leek (lijkt nog steeds) op mijn man (hij is nu net 2 jaar). Vooral de wenkbrouwen. Maar omdat je met 30 weken niet zo goed meer compleet kunt zien, hebben we deze keer voor een iets eerdere tijdstip gekozen. Ik hoop wel dat ie deze keer een beetje meer op mij lijkt .
Als je alleen het geslacht wilt weten, kan je dat volgens mij prima bij 18 weken laten doen. Zou dan wel kiezen voor een 2d echo.
dank je , ja wil alleen het geslacht weten. bij mijn dochter wouden we dat niet, maar nu... ik heb zoveel roze spullen van haar nog en van mijn nichtje snap je