Ik voel de kleine al maar ik hou 'm toch lekker in huis tot hij/zij er is. Stel je voor dat ik onzeker word als hij/zij even rustig is! En over de risico's: ik ga eens kijken of ik op internet iets kan vinden, ik ben nu toch wel heel nieuwsgierig!
Ik heb de vraag maar neergelegd bij de verloskundige. Ik hoop dat ik snel een antwoord krijg, dan laat ik het jullie zo snel mogelijk weten! Gr. Brussie
De angelsound neemt geen risico's met zich mee omdat deze niet met stralingen werkt. Over de doptone ( ook die de vk gebruikt) is op langere termijn niks over bekend, ik heb de vraag al eerder gesteld hier op t forum.
Heb gister de angelsound gekocht maar er zit geen Nerderlandse beschrijving bij Waarvoor is het andere stekkertje die erbij zit en waarvoor is de knop boven op. Ook heb ik een groene gekregen en geen roze zoals je die altijd ziet Kan iemand mn vragen beantwoorden ?
Hoi Tanja, Ik heb zelf een roze dus ik weet niet of er verschil in zit, maar bij de mijne zit natuurlijk de angelsound zelf, een koptelefoon en een kabeltje die je in de microfoon ingang van een casetterecorder of je computer kunt stoppen om het geluid op te nemen. De bovenkant van de Angelsound bevat 2 ingangen, voor de koptelefoon en het verbindings/recorder-kabeltje, daarnaast zit er een draaischijf waarmee je Angelsound aanzet en het geluid kunt regelen. Dat is bij mij alles! Ik heb het gisteravond opnieuw geprobeerd (9weken) en we hebben het hartje opnieuw gehoord en opgenomen op de computer. De opname is helaas nog niet zo goed gelukt dus dat gaan we dit weekend opnieuw proberen. Ik zie dat je zelf 9 wkn 2 dgn bent dus misschien dat jij het hartje ook al kunt vinden, maar schrik niet als dat nog niet het geval is! Misschien ben je dan gewoon net iets te vroeg. Ik heb er wel steeds voor gezorgd dat ik een volle blaas had en ben languit gaan liggen. Oh ja, en zorg ervor dat je iets van baby-olie o.i.d. gebruikt dat versterkt het geluid echt enorm! Opnemen op de Pc is ook heel makkelijk, je hoeft geen speciaal programma te downloaden zoals een aantal mensen hier schrijven, maar je kunt gewoon naar Start - Bureauaccessoires - Entertainment - Geluidsrecorder. Werkt echt super! Heel veel plezier ermee en als je nog vragen hebt dan zie ik ze wel en ik zal proberen om ze te beantwoorden. En als mijn opname wat duidelijker is dan zal ik eens een linkje plaatsen. Succes, Manou
Ik heb 't bij de verloskundige neergelegd en dit kreeg ik als antwoord: www.zwangerschapspagina.nl/about30263 Ik denk dat we er nu wel uit zijn over wel of niet schadelijk!
nou dat is een fijn antwoord. Ik heb hem vorige week besteld bij de Kijkshop en een dag later werd hij keurig thuis bezorgd - ik heb ook zo'n groene gekregen en geen roze. Ik dacht eerst ook dat het niet werkte maar na mijn buik in de olie te hebben gezet (deed het eerst zonder iets) vond ik het hartje meteen denk ik want ik vind het nu dagelijks en altijd is het dat geluid (ongeveer een pink onder mijn navel soms meer links, soms meer rechts) Het is een vreemd snel geluid als ik het goed heb een beetje woewoewoewoewoe (en dan snel opzeggen haha ) ik ben er erg blij mee in elk geval en vind het een uitkomst zolang je nog geen bewegingen voelt en zo dus af en toe een onzekere dag kan wegnemen. x dora
Heb mij in het begin van de zwangerschap ook een angelsound aangeschaft, ben daar heel blij mee, neemt toch een heel groot deel van mijn onzekerheid weg als ik de baby minder voel bewegen.
Angelsound ook hier, echt en geweldig ding. Vandaag heeft manlief gehoord dat hij mij schopte Hij hoorde zon bubbels geluid zeg maar en ik voelde de baby... dus zo heeft hij toch een beetje contact met de kleine kereltje vna ons..
Het lukt me nog steeds niet om geluid over de boxen te laten lopen. Wat kan ik doen, wat doe ik fout.... Iemand tips... ?
Ik heb er ook een angelsound gekocht bij de kijkshop. Was in de aanbieding. Moet zeggen dat ik het de eerst 2x het hartje niet hoorde. Daarna kwam mijn man met een brainwave en heeft er een beetje gel(van die watergelei die oa voor masage apparaten gebruikt wordt) op mijn buik gesmeert, hartje was meteen te vinden!(en heel veel andere geluidjes ondertussen) Daarna gelei eraf gehaald en op de zelfde plek geluisterd, hartje was niet te vinden! Grote tip dus voor mensen die met de angelsound het hartje niet kunnen vinden sneer er een beetje gel/olie op, probleem opgelost! Ik ben er erg blij mee vooral ook omdat ik met 20 weken nog geen leven voel!(maar nu dus wel hoor)
ik heb hem ook gekocht bij kijkshop hart toon net ff opgenomen maar hij is zo met gesuis! pff als ik hem zelf via koptelefoon luister is ie heel helder. als je hem luisteren klik hier. en niet te hard zetten... haha op het einde is ie heel ff weg en dan hoor je een herrie net een harde bass ofzo maar dan is ie gewoon aan het bewegen lol de link.... http://h1.ripway.com/peeetje/harttoonbibia.WAV
Heeft iemand ook de first sounds prenatal heart listener? En wat zijn je ervaringen? Ik heb em al heel lang thuis liggen van een vriendin gekregen. Zij zegt zelf nooit het hartje gehoord te hebben met dit ding. Omdat ik toch wat onzeker was dacht ik laat ik het eens proberen. Hoor niks