dik baarmoederslijm

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door limmeke, 19 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Hoi

Nadat ik 9 juli een mk heb gehad, kreeg ik gisteren een controle echo om te kijken of baarmoeder mooi schoon was. Dat was gelukkig, alles zag er heel goed uit. Ook zag ze een eitje klaar staan, die heeft ze opgemeten en zou volgens haar berekening over dag of 3/4 springen. Ze zei ook dat ik dik baarmoederslijm had.. dat zegt me helemaal nix, en ze gaf als antwoord dat het kon zijn dat mijn baarmoeder het opnieuw aan het opbouwen was zoals het hoort.

Ik heb op internet opgezocht wat dat is.. dik baarmoederslijm.. en lees allerlei verschillende berichten. De 1 zegt dan is je lichaam er klaar voor om eitje te ontvangen.. de ander zegt weer.. dik baarmoederslijm is slecht voor de vruchtbaarheid.

Wat is het nou? Want ik was zo blij dat ik gewoon een eitje had, omdat je ook vaak hoort dat dat lang kan duren na MK.. maar maak me nu wel zorgen om dat slijm.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoihoi,

Dik baarmoederslijm,wat alleen te zien is met een echo omdat je dan in de baarmoeder kan kijken. wijst op het opbouwen van het baarmoederslijmvlies om een eitje te ontvangen. Word het eitje niet bevrucht dan stoot je baarmoeder dit slijm af,dit is je menses.

Imke

Deel Deze Pagina