Hartje niet kunnen horen bij 17 weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Larisje7, 8 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    :$:$ Sorry hoor, maar wat een uitspraak. Is het misschien in je opgekomen dat de verloskundige dusdanig overtuigend was? Ik hoor meer vreemde verhalen over verloskundigen dus ook hier zou ik niet eens echt van op kijken. Thuis is ze misschien toch gaan twijfelen?

Laten we maar hopen dat alles goed is afgelopen.

2. Jolina

Jolina Niet meer actief

Nee appeltjes... Je kan toch geen risico's nemen als verloskundige met zoiets???

3. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Dat ben ik met je eens, Maar als ik zie wat voor risico's de verloskundige met mijn 1e bevalling heeft genomen, kijk ik echt nergens meer van op.

Dat Ts zich naar huis heeft laten sturen is wellicht niet heel handig en had ik ook zeker niet gedaan ,maar dat wil toch niet zeggen dat een forummer zich in dit geval moet afvragen of een kindje dan wel welkom is?? Daar ben ik echt verbaasd over.

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Nee daar was ik het ook niet mee eens natuurlijk wat je op het laatst zegt;)

Wat voor een risico's zijn erbij jou genomen dan? En klopt wel hoor niet iedere verloskundige is deskundig genoeg. Maar ja een hartactie die niet gevonden word is normaal alarm. Kan me ook bijna niet voorstellen dat deze verloskundige zo gehandeld heeft.

5. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Ik ben ingeleid en Onze zoon is in AAA ligging geboren. Ik heb 2 uur en 20 min met persweeën gezeten. Normaal gesproken had ze na 2 uur moeten in grijpen ,maar dit deed ze niet ondanks dat de verpleegkundige die hielp zei dat ik al zolang aan het persen was en dat dit geen protocol was. Zij vond dat ik het op eigen kracht moest doen. 10 min later werd er door de verpleegkundige alarm geslagen ,omdat de hartslag van onze zoon bijna volledig wegviel. 2 dienstdoende gynaecologen waren woedend dat ze het zo ver had laten komen. Er is direct ingegrepen, knip gezet vacuümpomp en met grof geweld op mijn buik geduwd/gedrukt om onze zoon op tijd geboren te laten worden. Hij bleek uiteindelijk foetale nood te hebben en na de geboorte direct zuurstof te moeten hebben. Gelukkig is alles goed afgelopen en mocht hij na 2 dgn observatie weer mee.

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Tis wel zomervakantie, misschien was het wel weer gewoon een troll.....;)

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    :D...

8. Jolina

Jolina Niet meer actief

Heftig zeg.... Hier ook 2,5 uur zelf moeten persen en al een hele tijd daarvoor met persweeen gezeten. Het was een sterrekijker weet even niet wat aaa is.
    Hier os het ook een vacuüm geworden nadat ze ook last kreeg van alles.
    Zelf niet het idee dat het mis ging en dat anderen fouten gemaakt hadden. Maar nu heeft mijn dochter toen ook geen zuurstof nodig gehad natuurlijk.

Heb je het er nog over gehad met je verloskundige ?

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

Begin ik ook langzaam te denken.... ;) maar ja als het niet zo is en er is echt iets gebeurd schaam ik me diep:)

10. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Ja aaa ligging is idd sterrekijker. Ja hier ging het mis ,omdat zijn conditie eigenlijk rond de 2 uur persen al minder werd, dat zagen ze op de registratie terug. Toch vond de verloskundige nog wel dat het kon en ik maar even moest doorzetten. En niet dat ik dat niet wou doorzetten ,maar ik kreeg hem er gewoon niet uit. En toen ineens paniek omdat de hartslag heel snel daalde. Maar gelukkig is alles goed gegaan.

Ja nadien zeker wel over gehad, maar het enige wat je dan krijgt was: Ze bleek in opleiding. Ze was al wel verloskundige ,maar was in opleiding om in het zkh te werken en de dienstdoende gynaecoloog die haar moest begeleiden was met een bevalling een kamer verder bezig. Personeels tekort antwoord en een excuus kreeg ik.

Nouja gelukkig is alles goed gekomen :)

11. Jolina

Jolina Niet meer actief

Idd gelukkig is alles goedgekomen maar had natuurlijk nooit mogen gebeuren dit.

12. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    Heel vreemd verhaal!
    Zet hier echt mijn vraag tekens bij!
    Roken in je zwangerschap vind ik echt niet kunnen zegt veel over jou als moeder vind ik sorry als dit beledigd overkomt!
    En daarnaast zo rustig onder dit blijven?
    Je hebt echt een schop onder je kont nodig meid want ik had direct in het ziekenhuis gezeten.
    Nogmaals sorry dat dit hard overkomt maar kan me hier echt boos overmaken.
    De verloskundige is laks vind ik maar jij net zo!

13. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Toch grappig dat er nu een ander aan de haal gaat met dit topic....

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik zet voorlopig dit topic op slot.
    Ik zal proberen contact op te nemen met TS, dan overleg ik wat te doen met dit topic.

Deel Deze Pagina