Hallo,Ik heb even een vraagje ben in April j.l gestopt met het slikken van de pil deze maand voor het eerst ovulatie testen gebruikt en gevreeen op de 2 meest vruchtbare dagen (donderdag en vrijdag)gistere Zaterdag werdt ik tijdens een familie samen zijn helemaal niet goed ik werd dizzy begon te zweten handen trilde en ben maar gaan zitten later ging het beter kan dit komen door het vrijen om je meest vruchtbaarste dagen? groetjes
Hallo,nog geen reactie gehad dus stel mijn vraag nog maar een keer:Ik heb even een vraagje ben in April j.l gestopt met het slikken van de pil deze maand voor het eerst ovulatie testen gebruikt en gevreeen op de 2 meest vruchtbare dagen (donderdag en vrijdag)gistere Zaterdag werdt ik tijdens een familie samen zijn helemaal niet goed ik werd dizzy begon te zweten handen trilde en ben maar gaan zitten later ging het beter kan dit komen door het vrijen om je meest vruchtbaarste dagen? ook heb ik nu kleine krampjes in de buurt van me blaas?beetje z'n menstruatie gevoel veel plassen obstipatie!kan het zo snel gaan vorige keer was test negatief en heb nu net pas vruchtbaarste dagen gehad
hoi, het is erg onwaarschijnlijk dat dit komt door vrijen op je vruchtbare dagen. Als je al zwanger zou zijn kun je dat eigenlijk nog niet merken omdat er nog geen innestelling heeft plaatsgevonden en er dus geen zwangerschapshormoon in je bloed is. Mirjam