jippie, we weten het!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Bianca, Oct 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    gisteren terug naar spoed moeten gaan, ik had bloedverlies en hevige krampen! Ik moet platte rust houden! Nadien nam ze een echo om te zien of alles goed was met het kindje! Die lag vrolijk te spartelen en te bewegen. Ik vroeg of ze het geslacht al kon zien op 16 weken. Normaal gezien wel zei ze, dus ging ze eens kijken! Een jongen is veel sneller te zien dan een meisje! Mijn gevoel zegt al van in het begin een jongen, dus ik zat vol spanning! Toen zag je mooi de knietjes en ja hoor, daar stond iets recht tussen de beentjes!
    WIJ KRIJGEN EEN LEKKER STOER VENTJE!
    We zijn echt dolgelukkig!
    Dinsdag krijg ik een 3D echo bij mijn gyne en dan gaat het nog eens gecontroleerd worden!

SUPER!

2. Heerlijk om dat te weten toch! Wij weten sinds woensdag dat we een meisje krijgen.
    Gefeliciteerd en geniet van het gevoel!

3. hironobesh

hironobesh Bekend lid

Jul 14, 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Alle twee SUPER GEFELICITEERD
    Echt leuk, geniet ervan
    ;)
    Hillegonda

4. mieke

mieke Bekend lid

allebei van harte gefeliciteerd
    ben wel een beetje jalours op julie hoor ;) :D

veel liefs mieke

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Superrrrrrrrrrrrrr Gefeliciteerd!

Wij weten ook sinds kort dat we een knulletje krijgen ;)
    Vind het echt geweldig om van die stoere kleertjes te kunnen kopen :)

6. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ja, ik vind het ook echt zalig! Ik heb al echt zoveel gezien van lekker stoere kleertjes. Gisteren zag ik in een winkel een baseball jasje hangen voor een ventje van 3 maand! Vond het echt super, maar het koste nogal veel!
    Ik had van in het begin van mijn zwangerschap het gevoel dat het een jongetje ging zijn en het klopte. Ik ben ongelooflijk blij!
    Dinsdag dan 3D echo, haaa, zalig!

Geniet ook nog van je ventje, he!

Groetjes

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Hey Bianca wat leuk zeg! Ik ben net zover als jij, en wij hebben 7 november 3d echo! Hopelijk kunnen ze het dan bij ons ook zien!

8. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    heej leuk zeg.. gefeliciteerd..
    wij moeten nog even wachten.. hihi wij hebben de echo 7 november.. dus nog ruim een week geduld ;)
    ik kan het alleen niet hier vertelen want mijn zus komt er ook op en die mag niks weten en die wilt het ook niet weten..

9. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    bij ons was het per toeval dat we het te weten zijn gekomen. Donderdag een spoedecho gehad en daar was het duidelijk op te zien! Dinsdag de 3D echo en dan gaat het definitief bevestigd worden! Maar de gyne van de spoed was zeker dat het een jongetje is, ik zag het zelf ook direct. Dus de kans is klein dat het toch mis zou zijn.

10. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd!

Share This Page