knuffelmuziekjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zogezegend, 19 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

heb zooo'n zin in mijn speciale cadeautje voor de kleine, toen mijn eerste in mijn buik zat had ik een muziekje in een knuffelvlieger, om alvast te laten wennen en vertrouwd te maken voor de nacht, op het moment dat ik deze op mijn buik legde begon de kleine te schoppen, nu wil ik dit weer doen aangezien het na de geboorte ook rust bleek te brengen, hou zelf niet zo van de standaard melodietjes dus heerlijk op zoektocht deze week. Nog iemand ervaringen hiermee?

2. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ze hebben bij de Hans Textiel een leuke. Dit is zo'n knuffeltje met een touwtje. Een rustig muziekje en niet dat standaarde.
    Onze kleine vindt m erg leuk iig!

3. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

het leuke is ook dat het vaak ook voor de mama zelf rustgevend werkt, en thanx voor de tip zal morgen ook metteen even gluren bij hansie

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hans textiel een koetjes hoofd met het nummer 'Somewhere over the rainbow'
    mijn kleine vind hem super! doe elke avond even aan en dan slapen maar :)
    ik heb ook van hema een muziek knuffel maar die heeft "Vader Jacob" als muziekje. die vind ik echt vreselijk! daarom maar nieuwe gekocht.
    vader jacob speeltje gaat dus in de verkoop want die zal ik nooit gebruiken (vreselijk nummer vind ik dat) :)

5. Natasja2

Natasja2 Actief lid

16 feb 2007
    179
    0
    0
    Noord Brabant
    Bij mijn eerste zwangerschap kwam ik erachter dat in heel veel muziekknuffels en muziekdoosjes het liedje "altijd is kortjakje ziek" gespeeld. En in een tempo dat ik dacht "moet dit rustgevend zijn?". Ik werd er kribbig van. Toen ontdekte ik ook nog dat onze deurbel "altijd is kortjakje ziek" speelde, AAARGG! Grappig is wel dat mijn zoontje sinds hij ongeveer 14 maanden is, de hele dag "altijd is kortjakje ziek" nuriet, hoewel we dat liedje zelf nauwelijks zongen (misschien op de kinderdagopvang??).
    Bij de Ikea heb ik toen een leuk knuffeltje gekocht, waarvan de nek uitgerekt moet worden. Die heeft ook een zacht mooi liedje.

groetjes, Natasja2

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja inderdaad, dat nummer zit werkelijk overal in.
    heb daarom maar ander knuffeltje gekocht met leuker muziekje :)

7. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Haha, ik wilde net zeggen dat ik zo'n leuke van de Hema heb met 'Twinkle twinkle little star'...

kom ik er net achter dat dit hetzelfde melodietje is als 'Altijd is kortjakje ziek'. 't is maar net wat voor idee je erbij hebt ;)

8. noralie

noralie Actief lid

18 feb 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya
    weet niet of je al iets gevonden hebt maar kwam deze tegen (sowieso errug leuke dingen op de site!) http://www.monsterswithanattitude.be/sn ... or0-6M/ALL Je moet even naar beneden scrollen. Heb geen idee welk muziekje erin zit maar wellicht even een mailtje er tegenaan gooien... :)

ps inderdaad, goedkoop is het niet...

9. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

20 sep 2008
    425
    0
    0
    Mijn baby reageert zo'n best op het muziekdoosje, leg het voor ik ga slapen paar min op mijn buik. Hihi maar de bedoeling was dat hij/zij er rustig van werd, maar hij word juist helemaal wild. Of zou ie aan het dansen zijn?

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Over the rainbow - die wil ik ook! Helaas geen Hans textiel hier :( Heb nu een muziekmobiel met een stukje van fur elise... NIet echt charmant!

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ik heb een babyfoon met 5 verschillende melodietjes ook erg handig en je kan hem vanuit de ouderunit verandern of nog een keer aanzetten of juist stoppen want duurt wel een kwartier. vind het zelf wel prettig dat je kunt wisselen en aan meer kunt laten wennen. want bijv op vak en je vergeet je muziek knuffel dan heb je echt een drama hihi. zie dan maar een met hetzelfde muziekej te vinden dus ik heb liever een aantal melodietjes.

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    fur elise? die zocht ik juist!! had de zoektocht al opgegeven naar fur elise :) waar heb je die vandaan??

13. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Bij de prenatal hebben we een muziekmobieltje gekocht (met schaapjes eraan) en die speelt dus fur elise :) We hebben het muziekdoosje dan op mn buik liggen O:)

14. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Kwam er maar niet achter welk deuntje dat nou was! Dank je.

En heb ook nijntje van de prenatal.Vind het deuntje niet irritant, maar het geluid is erg hard. De kleine reageert hier wel op, maar of dat nou is omdat hij het leuk vind??

Deel Deze Pagina