Ik ben 31 maart weer voor het eerst ongesteld geworden na de bevalling. Maar nu is de vraag hoe verloopt je cyclus de eerste periodes. Voorheen was ik tussen de 26 en de 32 dagen ongesteld, zal dat nu ook weer gelijk zijn? En is dat dan meteen of gaat het eerst nog heel onregelmatig. Stel je hebt gemeenschap gehad, wanneer kan je dan het beste een test gaan doen (aangezien de cyclus onbekend is)? We willen zo wie zo voor een brusje gaan dus zou mooi welkom zijn. Voorheen werd ik wel zwanger met behulp van de clomid dus acht de kans vrij klein.
Hoihoi, We zien vaak dat de cyclus een tijdje onregelmatig kan zijn, maar dit hoeft niet. Je houd gewoon je 'normale' cyclus aan wat betreft testen. ondanks dat je de eerste keer met clomid zwanger bent geworden zou het nu zomaar een stukje sneller kunnen gaan! Ze zeggen weleens, als de wegen eenmaal zijn begaan...... Succes! Imke
Dank je wel voor je antwoord, dan gaat het spannend worden hihi. Merk helemaal niks trouwens wat ik voorheen wel had. Geen gevoel van ongi of iets anders in mijn lichaam.