Ik heb de 28e nov mn eerste menstruatie dag gehad. 26 december een positieve test, zou inderdaad rond die berekening 8 wk moeten zijn. Ik hoop dat ik morgen wat duidelijkheid krijg!
Succes morgen, je kan inderdaad gewoon een wat latere innesteling hebben gehad waardoor het vruchtje nog minder ver in ontwikkeling is dan zou moeten op dit termijn. Ik duim ook voor een mooie echo morgen!
Ik ben bij de 1e ook een week teruggezet terwijl ik toch 100 procent zeker was van mijn berekening. Late eisprong zeiden ze. Heel veel succes vandaag!
Er was geen hartactie te zien op de echo. Ze zei dat ik voor 80% kans had dat het niet meer goed komt en die overige 20% is natuurlijk nog wel zo dat ze het misschien niet goed hebben gezien omdat ik ook geen buikpijn heb en bloedverlies.. Nu moet ik volgende week weer terug 😭 Voor een eventueel gesprek en weer een echo voor de bevestiging, en als t slecht is dan zou ik een curretage krijgen.
Maar het hartje klopte eerst te langzaam en nu niet meer? Dan is t toch sowieso een moeilijke situatie? Of was het wel goed gegroeid?
Rot zeg, geen beweging en geen hartactie te zien vind ik 80% een gek hoopvol percentage. Lijkt me haast onmogelijk dat ze t verkeerd hebben gezien. Sterkte
He wat een naar nieuws. Maar als het hartje eerst klopte en nu niet meer dan zit het helaas echt niet goed. Ook omdat hij op dit termijn echt moet kloppen. Heel veel sterkte meis!