Dag dames, even een update vanuit mij. Ik heb gisteren nogmaals een echo gehad om te kijken maar naar ons weten wisten we al dat er niets meer te zien was. Het was een miskraam. Vanaf gisteren definitief. Er was alleen nog maar een vruchtzakje op zichtbaar. Ik moet nu weer een hele week wachten tot 11 februari (langer dan een week) tot ik de keuze mag maken voor curettage of medicijnen. Vind het nogal dat ze me aan het lijntje houden dus ik heb ze vandaag op gebeld dat ik het beu ben en er zo snel mogelijk van af wil. De hele dag wordt ik er mee geconfronteerd en ik houd me er nog al mee bezig. Maar ook vandaag mag ik pas weer maandag komen ipv donderdag, wel een eerdere afspraak kunnen regelen gelukkig. Ze willen het natuurlijke miskraam afwachten, maar goed, ik loop misschien al 2,5 week met niets in mijn buik 
Hè wat balen. Heel veel sterkte. Weet je al wat je wil? Curettage of medicijnen? Wat raar dat ze je zo lang laat wachten. Als het eenmaal bekend is dan wil je ook verder. Ik had dat in ieder geval. Ik vond het mega zwaar om een miskraam mee te maken. Wij hadden voor de medicijnen gekozen. Een hele dikke knuffel.
Jeetje helaas toch geen wonder. Mocht je het wachten te lang vinden duren kun je ook een abortus kliniek bellen. Hier kan je meestal snel al terecht en neem aan dat er geen bedenktijd word gehanteerd omdat je al weet dat het om een miskraam gaat. Sterkte met dit verlies!
@MiekeLief, Ik wil heel graag de medicijnen. Ze willen weer een week wachten om te kijken of de miskraam van zelf op gang komt bij mij. Maar goed, dat zou dan misschien wel al gebeurd moeten zijn. Heb je met de medicijnen goede ervaring gehad? @Nan1984 verschrikkelijk idd.. Het gaat inderdaad niet om bedenktijd maar het afwachten van een natuurlijke miskraam. Word er echt niet goed van. Dankjewel beide.
Wij ook, alleen we hadden er ons al bij neergelegd dat het fout was. Het is nu ook makkelijker praten, omdat er al een week voorbij is. Mensen in de omgeving leven zeer mee, dat is ook wel echt heel fijn.
Medicijnen werkte bij mij goed en snel. Alleen ik verloor te veel bloed. Dus moest naar het ziekenhuis. Ik vond het een zware periode. Maar zou zo weer voor de medicijnen kiezen. Morgen controle of het schoon is. Succes en veel sterkte.
Hier geen goede ervaring met medicijnen. Helse pijn en moest daarna alsnog gecurreteerd worden omdat de medicijnen hun werk niet goed hadden gedaan.
Desjavu, hoe is het nu met je? Is de miskraam spontaan begonnen, of heb je bij de gyn kunnen kiezen voor medicatie of curettage? Ben benieuwd, moest aan je denken.