nog niks te zien???

Discussion in 'Zwangerschap' started by sabsje, Apr 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sabsje

sabsje Actief lid

Jan 19, 2010
    120
    1
    0
    ik vraag me af wanneer je echt kan zien dat je zwanger bent? oftewel wanneer een echt zwangerschapsbuikje??

ik ben nu 12 wkn en 3 dgn zwanger en heb niet echt het idee dat ik al een buikje krijg! ja s'avonds dan zit mijn broek echt strak!!

en ik ben ook niet heel slank maar ik ben ook niet dik ik had van mijn eigen wel een "vetrolletje";) maar ben 1.80m en weeg ong 76kg en heb maar 40/42 van kleding!?

maar nu ben ik dus bang dat het miss wel helemaal niet goed zit? of is dit te ver gezocht en is het gewoon dat ik nog geen buikje heb?

liefs sabsje

2. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Hier het zelfde 'formaat' als jou en ook nog geen buikje.
    Wees maar gerust hoor met de kleine gaat alles goed, hij zit alleen nog wat laag bij het schaambot, dat was bij mij het geval, afgelopen week lag mn baarmoeder wel al wat hoger.
    Niet iedereen hoeft gelijk een buikje te krijgen.
    Ik ben tot nu toe 5 kg afgevallen, ondanks dat ik echt veel eet.
    Kan ook nog gewoon mn eigen kleding aan, al doe ik savonds liefst wel een jogging broek aan of iets omdat het wel wat strakker bij mn buik begint te zitten.
    Enige waaraan ik het echt merk zijn mn borsten, daar is een cupmaat inmiddels al bijgekomen.

Geniet er van meis en niet te onzeker:)

3. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

Jun 28, 2009
    981
    0
    16
    Het is bij iedere vrouw echt zo verschillend! Ikzelf kreeg bij 8 weken een buikje en nu is het echt een zwangerschapsbuik. Het begon net als bij jouw in de avond en shochtends was de buik weer weg, maar op een dag was ie er in de ochtend ook! en nooit meer weggegaan,hihi.

Denk dat dit echt helemaal niks zegt over je zwangerschap zelf. het is heel normaal om nog geen buikje te hebben bij 12 weken! Bij sommige zie je het bij 18 weken pas!

lekker genieten dus.

xxx

4. leyshena

leyshena Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    Het is idd verschillend

bij mij bij de 1e kreeg ik pas bij 4 maande een minnie buikje en nu heb ik al een klein buikje broeken zitten strak dat vind ik wel minder..

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Niks om je zorgen om te maken. Ik was van mezelf behoorlijk slank (maatje 34/36), maar bij mij zag je bij 18 weken nog bijna niks. Pas bij iets van 23 weken zagen anderen een buikje bij mij door mijn kleren heen.

6. giraf

giraf Niet meer actief

Hier ook pas "laat" een zwangerschapsbuik. Vanaf week 26 konden mensen echt zien dat ik zwanger ben (en niet dikker geworden ;))

7. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    2,378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Vanaf week 18 begon er een klein buikje te komen.
    Vanaf week 23/24 was het echt een zwanger buikje en zag het er niet meer uit alsof ik gewoon een beetje spek erbij had gekregen ;).

Daarna ging het heel snel!
    Geniet nog even van je platte buik (= eigen kleren aan kunnen, op je buik slapen, sokken zelf aan kunnen krijgen etc ;)).

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ook hier pas met ongeveer 20 weken dat mensen echt zoiets hadden van "oké ze is zwanger", maar niet echt dik hoor. Ik denk dat ik vanaf 15 of 16 weken mn eigen broeken niet meer dicht kon.
    Maakt trouwens ook wel verschil of het je eerste is of een volgende zwangerschap.

Maar maak je niet te veel zorgen hoor mbt je buikje en of het wel goed gaat!!!! Tuurlijk wil je graag laten zien dat je zwanger bent, maar ik was uiteindelijk alleen maar blij dat ik niet heel zwaar was (aan het einde dan natuurlijk). Dan gaat alles je nog veel makkelijker af.

9. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Het verschilt echt per vrouw.
    Ik ben nu 12 weken maar mijn baarmoeder ligt al halverwege schaambot/navel. Al behoorlijk hoog dus. De rest van mijn 'buikinhoud' is dus aan 't verschuiven en daardoor heb ik al een behoorlijke buik. Waar ik m'n baarmoeder voel is het eigenlijk nog helemaal plat, de bolling is er echt boven. 's Avonds heb ik ook meer buik als 's ochtends, dus het zijn waarschijnlijk echt m'n darmen die me 'dik' maken.

10. Shyness

Shyness Bekend lid

Aug 17, 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Bij mij kan je het ook maar sinds een week of 4 echt goed zien, niets om je zorgen over te maken dus.

liefs

11. mnsy

mnsy Bekend lid

Jun 8, 2009
    811
    0
    0
    Bij mij zag je het pas bij 18 a 19 weken, dus geen zorgen:D

12. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Haha, zo ziet het er bij mij nu uit! Niet echt een lief schattig zwangerschapsbuikje nog dus. Hopelijk volgt die wel snel! ;)

13. sabsje

sabsje Actief lid

Jan 19, 2010
    120
    1
    0
    bedankt voor jullie reacties!! ben er nu in ieder geval geruster op!!
    en wacht maar gewoon rustig mijn buikje af en ik ga idd nog genieten van de dingen die ik nu zonder buikje allemaal nog kan!!

xxx sabsje

14. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hier ook eiegnlijk alleen maar iets dat lijkt op een spekbuikje, eerder een bakje friet teveel buik dan zwanger...tja geduldig wachten maar

Share This Page