Hartje thuis gehoord met 10 weken!!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door claire1978, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik heb hem ook vandaag binnen gehad, net even snel geprobeerd maar ik kon nog niks vinden, dan morgen maar even op mn gemak proberen. Ik ben zo benieuwd, lijkt me echt geweldig om te kunnen horen!

2. linda73

linda73 Actief lid

22 jul 2009
    114
    0
    16
    Ik heb hem ook en vind het heel geruststellend, luister elke dag! ik heb hem besteld via vosmedisch.nl....goede en snelle service...

3. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ja daar heb ik hem ook vandaan! En ik heb vanochtend het hartje gehoord!! Ik kon hem niet vinden maar manlief gelukkig wel! Ben erg
    blij dat ik het gehoord heb!

4. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Mijn verloskundige zei dat ik hem niet vaker dan 1 x per week moet gebruiken omdat er toch straling vanaf komt.

5. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Hahaha, dat is hier precies hetzelfde! Ik kan het hartje nooit vinden maar mijn vriend vindt hem telkens in 1 keer! :$

6. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    ik had m nog van de eerste keer.
    en nu ook weer geluisterd en met 9,5 week voor t eerst gehoord.
    alleen ik zei van de week bij de vk toen ze ging luisteren,dat we al 2x zelf geluisterd hebben thuis.
    toen zei ze tegen ons dat je t beter in t begin zo weinig mogenlijk kunt doen.omdat ze denken dat t zeker in t begin als t nog niet zo groot is,niet zo goed is voor die kleine.
    ivm warmtestraling of zoiets.ik weet t ook niet...maar schijnt iig niet al te goed te zijn.
    dus wij doen wel ff wachten weer tot we t weer doen...
    bij de eerste weet ik wel dat ik v.a. een week of 30 erg gaaf vondt.we sloten m op de pc speakers aan.echt geweldig!je hoorde haar ook bewegen helemaal enzo...

7. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    ik luister 1x per week op zondag, maar ik heb nu een beetje een onzeker gevoel, zou het echt erg zijn om een keer extra te luisteren? zoveel kan het toch niet kwaad of wel, ik twijfel een beetje, dus vandaar dat ik het eerst hier even vraag.

8. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ik durf het je echt niet te zeggen. Mijn angelsound heb ik tweedehands gekocht en daar zat geen boekje meer bij. Misschien dat daar meer in staat?

Deel Deze Pagina