OOO wat ben ik ook eigenwijs. Uit nieuwsgierigheid en omdat ik het bij mijn 1e ook vrij snel kon horen heb ik vandaag met de doppler geprobeerd om het hartje te horen.....het is dus niet gelukt en nu ben ik zo bang dat het niet goed zit. Ik ben nu ruim 10 weken en heb met 9 weken een goede echo gehad.....volgens de website waar ik hem gekocht heb kan je het hartje al vanaf 10 weken horen. Wie heeft dit ook meegemaakt en heeft na een paar weken toch een kloppend hartje gehoord.
Het zal vast niks zijn meid, heb even geduld, volgens mij ligt het ook aan waar je placenta ligt, en het is nog zo klein. mijn vk moest ook soms best lang zoeken....relax komt vast goed! mag ik vragen waar je dat hebt besteld.
Ik heb hem besteld bij babybeats en dan heb ik een doppler B....die schijnt beter te zijn dan de angel sounds. Hij was daar het goedkoopst....ik heb er 59,00 euro voor betaald inc.gel. Op andere site's staat deze doppler vaak voor 79,00.
tja, bij ons luisteren ze bij de vlos expres pas met 12/13 weken omdat de kans groot is dat je het voor die tijd niet kunt vinden. Dus laat stáán als je het thuis zelf moet zoeken. Verder is het gewoon zo dat de kans veel groter is dat het gewoon goed is, omdat je een hartje hebt gehoord/gezien met 9 weken, dan dat het fout is. Je kan niet meer doen dan afwachten en volgende week nog eens proberen. Wanneer krijg je weer een echo?
Mijn verloskundige kon het hartje met 11,2 weken nog niet eens horen, overigens wel zien kloppen dus ik was toch gerust. Ik ben nu 15 weken en vorige week ook een dopler gekocht. Direct geprobeerd (14,2 weken) maar zonder resultaat, 5 dagen ern ('s morgens in bed) was die van alle kanten in mijn buik te horen! Probeer het een aantal keren en dan overal op je buik. Ik moest er even rustig voor liggen voordat hij/zij liet horen. misschien dat je 's morgens en/of 's avonds eens kunt proberen het kindje beweegt dan het meest! suc6 groetjes Dorianne
Bij ons doen de verloskundige over het algemeen ook pas bij de 11 - 13 weken luisteren en zeggen erbij dat het niet zeker is dat ze het dan al horen... Dus maak je niet teveel zorgen!! Zelf overigens ook zo'n angelsound gehad maar nooit de kleine kunnen horen, ja 1x tje heeeellll ver weg! Dat ding er ook maar gauw uitgegooid!
Ik kon het ook pas vanaf twaalf weken thuis horen. Tien weken is ook wel erg vroeg. Sommige hebben geluk, maar de meeste horen het echt pas later. Zelfs de vk doen het pas vanaf 11-13 weken en deze hebben veel betere apparatuur dan een doptone voor thuis. Als je bij 9 weken een goede echo heb gehad, is de kans op een miskraam nog maar 1 á 2%.
Onze verloskundige pas met 16 weken. Daarvoor kun je het al wel zien kloppen op de echo, maar met 16 weken krijg je het pas voor de eerste keer te horen. Ik heb expres niet iets gekocht waarmee je het hartje thuis kunt horen. Juist om de reden, dat als het niet lukt, jezelf helemaal in de stress kan werken.
ik heb een kleine 2 weken geleden een angelsound gekocht en kon t hartje ook niet vinden/horen. dus de vk gebeld en ik mocht meteen even langskomen. zij kom m wel meteen vinden maar zei wel tegen mij dat ik met zelf luisteren moest wachten tot week 18. voor die tijd is t vaak heel lastig met zoiets als bijvoorbeeld de angelsound. de vk heeft natuurlijk toch beter apparatuur. dus ik zou me echt niet druk maken hoor als ik jou was.
Mijn eerste zwangerschap heb ik het hartje met 12weken bij de echo voor het eerst gehoort toen waren we niet zeker hoelang ik zwanger zou kunnen zijn, daarna met 19weken angelsound gekocht maar met week 22 weer snel door verkocht ik werd gek van het niet kunnen vinden van het hartje en elke keer zat ik huilend met mijn moeder aan te telefoon dat het weer niet gelukt was het zelf te horen en dat ik zo onzeker ervan werd dus verkopen was toen de beste oplossing. Met mijn 2de zwangerschap heb ik er geen gekocht alleen de gedachte al dat ik het weer niet zou kunnen vinden was al genoeg om het niet te doen. Maar als ik nu zwanger word dan ga ik er zeker weer 1 kopen ze zijn nu zo veel verbeterd als 8jaar geleden dat ik het nu wel aan durf denk ik en alsik er weer zo onzeker word dan kan ik hem zo weer verkopen natuurlijk. Maar ik weet wel dat ik ook pas weer verder in de zwangerschap hem pas aanschaf zodat ik niet te vroeg ga proberen. Denk vanaf week 18 ofzo en dan zien we wel of we het kunnen horen. Maar voor het eerst moet ik maar eens zien zwanger te worden en dat het dan nog blijft zitten. Ik zou als ik jou was gewoon even een paar weken wachten voor je het weer probeerd niet iedere zwangerschap is het zelfde misschien dat je placenta nu aan de voorkant zit ofzo. Fijne zwangerschap in iedergeval. Groetjes, Kappie
haai haai, ik heb ook een angelsounds, en hoor het het hartje deze week pas echt duidelijk... daarvoor, toen ik even ver was als jij nu bent,hoorde ik m ook, maar heeeeeeeeeeeel zacht, en moest echt een half uur heel secuur zoeken... bij mij werkte die gel niet goed, probeer het eens met gewone babyolie!!! dat werkt super! en net boven je schaambot beginnen, links of rechts, dan hoor je eerst je eigen hartslag, in je lies.... en dan ga je met een beetje druk op dat ding, heeeel zachtjes bewegen, beetje kantelen zeg maar, alsof je met een zaklampje alle delen in je baarmoeder wilt beschijnen (klinkt stom misschien maar misschien snap je het beter dan) En dan elke keer iets naar rechts bewegen (als je links bent begonnen ) of andersom..... snap je het een beetje? en echt flink veel olie gebruiken, dan heb je het beste resultaat.. en oja, weet niet of dat ding van jou ook met koptelefoon kan. maar in het begin hoor je het zonder koptelefoon bijna niet, snap ook niet waarom, maar probeer het eens met eentje op!!! Ik hoop dat het gaat lukken!! Liefs Muis
hey, vorige vrijdag was ik ook super blij, angelsound was aangekomen, grote paniek want kon hartje niet vinden.. heb hem dan de hele weekend weggelegd en gisteren moest ik dan toch naar de gyn en jawel boenk boenk boenk boenk... hartje klopte toch hoor !!! voor de rest niet meer met angel sound geluisterd, wacht nog wel een paar weken....
ik heb ook een angelsound gekocht met 14 weken en kon het hartje thuis ook niet vinden, tijdje gewacht tot de 2de keer naar de verloskundige (16w) en vanaf die tijd ook thuis lekker kunnen luisteren. nu luister ik niet zo vaak meer omdat ik ons kindje nu vooral savonds voel bewegen. maar is gewoon een heerlijk geluid om te horen!!!
Ik had ook eens de angelsound uit de kast gehaald met 10 weken maar hoorde niks (ik wist wel dat het kon). Met 11.5wk bij de vk hoorde we nog steeds geen hartje, nouja de vk zei dat het ook geen reden tot onrust was (nou ok dan ). De dag erna termijn echo gehad en daar was alles in orde en het hartje ook mogen horen. Ik zelf hoorde het hartje via de angelsound eigenlijk pas vanaf 12,5 wk.
Yes Yes.....mn man heeft vanavond wel het hartje kunnen vinden en wel in 1 keer ook. Het was heel erg emotioneel om het weer te horen. Ik ben nu dus gelukkig gerust gesteld en kan nu echt gaan genieten. Het hartje sloeg tussen de 155 en 165 slagen p/m
Ik heb de angelsound vandaag ook binnengekregen en kon het hartje ook niet vinden, ik maak me nog niet zo druk. Het zal nog wel te vroeg zijn, morgen heb ik ook weer een echo dus dan zie ik ons tweelingduo weer
had ook zo'n ding gekocht en hoorde ook niets. Gelijk overstuur de vk gebeld en ze zei dat ik dat rotding onmiddelijk terug moest brengen. Bij de vk was wel gewoon het hartje te horen.